Podpri delovanje neodvisnega raziskovalnega medija prava.si
Ministra dr. Podgoršek in dr. Jaklitsch na obisku Vzorčne turistično - izobraževalne kmetije v Gorskem kotarju
Ministrica dr. Jaklitsch in minister dr. Podgoršek sta obiskala Prezid, kjer sta si ogledala potek gradnje Vzorčne turistično-izobraževalne kmetije Gorski kotar (VTIK).
prava .
Slovenija

Petek, 21. januar 2022 ob 18:01

Odpri galerijo

Celotni članek je na voljo le naročnikom.
BERITE PRAVA.SI ŽE OD
VISA, MASTERCARD
NAVODILA ZA PLAČILO PREKO BANKE

Galerija slik

Zadnje objave

Sat, 10. Jun 2023 at 16:46

487 ogledov

Čeferinova igralca želita prodati delež Športne loterije, da zakrijeta SPORNO POSOJILO UEFA v višini 4 MILIJONOV EVROV!
Ali smo priča novi poslovni-politični sagi ob morebitni prodaji 57- lastniškega deleža Športne loterije? Zgodba zelo spominja na lanskoletno zgodbo o prodaji deleža Save turizma madžarskim kupcem, a je po več mesečni drami Slovenski državni holding odkupil 43-odstotni delež od luksemburškega sklada York. Tudi tokrat nastopajo podobni igralci. Zelo verjetno imajo največje osebne poslovne ambicije pri Nogometni zvezi Slovenije za prodajo svojega deleža v Športni loteriji. Vsaj tako je v kratki izjavi za oddajo Tarča nakazal aktualni predsednik NZS Radenko Mijatović. Ne smemo pozabiti, da je Aleksander Čeferin kot predsednik Nogometne zveze Slovenije leta 2015 na zelo sporen način pridobil posojilo Evropske nogometne zveze (UEFA) v višini 3,6 milijonov evrov. Za delež pa bi NZS prejela od morebitnih potencialnih kupcev med 8,5 in 10,2 milijonov evrov. Mogoče pa je to bil pogoj, da je Radenko Mijatović "častil" povolilno zabavo trenutno največje vladne stranke Gibanje Svobode na lansko letnih aprilskih parlamentarnih volitvah. Ne smete pa tudi pozabiti, da je predsednik nadzornega sveta Športne loterije Uroš Pogačnik zaposlen v odvetniški pisarni Aleksandra Čeferina. Krog je sklenjen. V Sloveniji že nekaj časa osrednji mediji poročajo o morebitni prodaji Športne loterije tujim skladom in stavnicam. Osrednji prodajalci deleža Športne loterije so Olimpijski komite Slovenije (20-odstotkov), Smučarska zveza Slovenije (20-odstotkov) in Nogometna zveza Slovenije (17-odstotkov). Zgodbo bomo predstavili v dveh delih.Tokrat se bomo osredotočili le na Nogometno zvezo Slovenije. Aleksander Čeferin, Uroš Pogačnik in Radenko Mijatovi. (Foto: Posnetek zaslona-Wikipedia,NZS in Odvetniška pisarna Čeferin)Saj so med vsemi deležniki pridobili delež v Športni loteriji na najbolj sporen način. V preteklosti so v norveškem mediju Josimar razkrili, da je Evropska nogometna zveza v letu 2015 namenila skoraj štiri milijonov evrov posojila za lažje financiranje slovenskega nogometa. Vse lepo in prav, če bi takratno vodstvo NZS pod vodstvom Aleksandra Čeferina to dejansko storilo. Ne, raje so se odločili za biznis in so posojilo UEFA porabili za nakup 17-odstotnega deleža likvidirane Probanke v Športni loteriji. Foto: Posnetek zaslona-Nova24tv.Josimar je prvi članek glede posojila napisal 20. septembra, na njihove navedbe pa se je odzval Čeferin že naslednji dan za angleški Guardian in ostro zavrnil navedbe Norvežanov. Vendar je Josimar že 5. oktobra 2016 v članku z naslovom Infantino under FIFA investigation razkrili, da se je predsednik FIFE Gianni Infantino kot takratni generalni sekretar UEFA zaradi podpisa posojila znašel v postopkih Fife, saj je kršil 25. člen Fifinega etičnega kodeksa. Foto: Posnetek zaslona-Nova24tvV 25. členu Fifinega etičnega kodeksa jasno piše, kdaj lahko funkcionar posojilo odobri. Med drugim piše, da osebam ni dovoljeno sodelovati neposredno ali posredno ali kako drugače s stavami, igrami na srečo in podobnimi dogodki, povezane z nogometom. Prepovedano je imeti delež, bodisi aktivno ali pasivno v državnem podjetju, koncernu, organizaciji, ki promovirajo, posredujejo, urejajo takšne dogodke ali transakcije povezane z nogometom. UEFA je članica FIFE, zato za njo veljajo vsa pravila mednarodne nogometne zveze.Zadeva je zelo sumljiva že na prvi pogled. Komu UEFA odobri posojilo in komu ne, je odgovoren Finančni komite evropske nogometne zveze. Ne smemo pozabiti, da ima UEFA letni proračun več kot 10 milijard evrov. V primeru odobritve posojila Nogometni zvezi Slovenije so veljaki UEFE enostavno zaobšli uradne postopke, v katere bi moral bit vključen Finančni komite.V kršitvi pravil ni videl nobenih težav finančni direktor UEFA Koller, eden od podpisnikov spornega posojila. Koller se je zagovarjal, da so posojilo odobrili predsednik, generalni sekretar in predsednik finančnega odbora UEFE. Finančni direktor priznava, da je bilo posojilo odobreno za nakup deleža Športne loterije iz strani NZS, je še povedal Koller za Josimar.Foto: Posnetek zaslona-JosimarDiplomatski odgovor finančnega direktorja UEFA Kollerja je zavrnil eden izmed treh članov Finančnega komiteja, Danec Allan Hansen. “Obstaja jasna opredelitev, za kaj lahko porabimo denar,” je dejal in dodal, da je nepredstavljivo, da bi Uefa odobrila posojilo, za katero so vedeli, da ga bodo porabili na borzi. S tem so osebe, ki so podpisale posojilo v višini 4 milijonov evrov za Nogometno zvezo Slovenije zdi nedopustna. Hansen je jasen, da posojilo po uradni poti ne bi bilo nikoli odobreno.Foto: Posnetek zaslona-Odvetniša pisarna ČeferinSedaj Nogometna zveza Slovenija želi spet prodati svoj delež. Glede na to, da so ključni operativci prodaje sedanji predsednik NZS Radenko Mijatović in predsednik nadzornega sveta Športne loterije Uroš Pogačnik (zaposlen v odvetniški pisarni Čeferin) je jasno, da lahko zelo verjetno lahko domnevamo, da je posel močno povezan z Aleksandrom Čeferinom.Luka Perš

Thu, 8. Jun 2023 at 15:44

924 ogledov

Šolak že v preteklosti poskrbel, da je v njegovi POSLOVNI HOBOTNICI IZPUHTELO VEČ KOT 200 MILIJONOV EVROV!!!
O moralno spornih poslovnih praksah balkanskega medijskega mogula Dragana Šolaka smo v naših medijih že velikokrat omenjali. Šolak se je ob zadnjih medijskih napadih branil, da nikoli ni ničesar finančno podpiral kogarkoli od tesnih sodelavcev ruskega predsednika Vladimira Putina. A so javno predstavljeni medijev Požareport in srbskega Kurira dokazali, da je bil Šolak vsaj posredno vpleten v posle z vplivneži iz Kremlja. Na spletni strani e-bonitete.si pa smo opazili, da je eno izmed Šolakovih podjetij zelo verjetno delni lastnik slovenskega medija Insajder.com. Na njem lahko prebirate izrazito prorusko uredniško vsebino. Predstavljamo vam tudi, kako je izpuhtelo več kot 200 milijonov evrov v eni izmed Šolakovih družb.Srbski poslovnež s slovenskim in malteškim potnim listom Dragan Šolak se je spet znašel v središču slovenske javnosti. Osrednji mediji že tri tedne dobesedno nažigajo afero, da je Urad za pranje preprečevanje denarja pod vodstvom Damjana Žuglja. Predvsem mo očitajo nezakonito pregledovanje osebnih računov strank v postopku. Eden izmed njih je bil tudi Dragan Šolak in njegova podjetja. Svojo plat pa je v treh obširnih pismih za javnost svojo plat zgodbe povedal Žugelj. V njih je zelo analitično opisal fenomen ugrabitve države s strani ostarele obalne klike grobarja slovenskega pomorstva, zvode "neodvisnih strokovnih združenj, institucij, regulatorjev" pa so skozi desetletja pričeli zasedati posamezniki blizu Boruta Jamnika. Žugelj pa je tudi opozoril, kdo vse prebiva na območju ankaranskega-hrvatinskega hriba. Sporno pa je tudi to, da je bila sedanja direktorica UPPD Anka Vrabec Božič za nekaj mesecev zaposlena v eni izmed Šolakovih družb. Še več, kot zaposlena na UPPD je "bedela" nad primerom Šolak.Foto: E-boniteteAli Šolak financira slovenski spletni medij Insajder.com z izrazito pro rusko "alternativno" uredniško politiko?V spletnem mediju Insajder je tudi kot manjši delni lastnik podjetja Unep d.o.o. ( izdajatelj Insajderja) tudi podjetje I.R.V. d.o.o. V tem podjetju ima večinski delež podjetje UNITED MEDIA S.A.R.L. v lasti Dragana Šolaka.Zanimivo je predvsem dejstvo, da v omenjenem mediju prevladuje izrazita pro ruska uredniška politika. Sam Šolak je že večkrat zavrnil, da ne podpira t.i. kremeljske medijske politike. Vsak medij ima svojo uredniško politiko in mora biti tudi navajen tako na pohvale kot kritike ter žaljivke.Šolak pa je v preteklosti tudi ostro zavrnil očitke o ruskih poslih, ki sta jih odkrila slovenski medij Pozareport v članku z naslovom NA SENČNI STRANI TELEMACHA, PORTALA N1 IN IDILIČNEGA BLEJSKEGA GOLFA: RUSKA ZVEZA V SRCU EVROPE?! in v srbskem Kuriru v člankih z naslovom DVOSTRUKI ŠPIJUN?! Da li je Šolak prevario Amerikance ili Ruse, ILI I JEDNE I DRUGE in ŠOLAKOVA DVOSTRUKA IGRA SVE OGOLJENIJA: I Italijani pišu o njegovim vezama sa ruskim sumnjivim kapitalom.Šolak, skrbnik parkiranega balkanskega medijskega imperija se je znašel v finančnih težavah. Ne glede na to, da se v Šolakovih medijih hvalijo poslovno stanje svojega lastnika so se že večkrat pojavile govorice, da bo moral Šolak v Srbiji prisiljen prodati del svojega imperija državnemu srbskemu Telekomu, ki ga obvladuje Šolaku politični in ideološki nasprotnik srbski predsednik Aleksander Vučić. Vendar smo v našem mediju že pisali, da dolg družbe United group znaša že štiri milijarde evrov. Tudi ameriški sklad KKR mineva potrpljenje s Šolakovimi balkanskimi poslovnimi igricami. V našem mediju smo pred kratkim pisali o sumljivih bolgarskih poslih, Bojan Požar pa je med drugim tudi dokumentirano razkril nakup športne televizije Šport TV s strani Šolakovih podjetij. Še več, prevzem sploh ni bil nikoli prijavljen Javni agenciji za varstvo konkurence. Zelo verjetno se je v tej škandalozni anonimki znašlo veliko podatkov, ki bi močno obremenilo zakonitost Šolakovega delovanja. Osrednji mediji so zamolčali enega bistvenih podatkov. Omenjeno besedilo vsebuje t.i. 100 linkov prilog. To je tudi vzrok, da si osrednji mediji že več kot tri tedne ne upajo slovenski javnosti predstaviti celostno vsebino anonimke.Šolakova medijska hobotnica, v kateri je izpuhtelo več kot 200 milijonov evrov! (Foto: Posnetek zaslona-Delo)V Šolakovih poslih v preteklosti že izpuhtelo "neznano kam" 200 milijonov evrov!!!Leta 2012 je v luksemburski družbi Slovenia Broadband izpuhtelo 222 milijonov evrov. Osrednja družba je imela v lasti podjetji Telemach in SBB. Podjetje Slovenia Broadband je bilo lastniško povezano z Draganom Šolakom. Kot so takrat izkazovala poslovna poročila družbe se je v enem mesecu vrednost kapitala iz 16.689 evrov povišala na kar 222.758.404,10 evra!!! Nakar se je za več kot 222 milijoni evrov dobesedno izginila vsakršna sled!!!V celotno operacijo so bila vpletena podjetja, ki so v lasti oz. delni lasti Dragana Šolaka. Prvi koraki so bili storjeni, ko sta družbenika Broadband Investments in Gerrard Enterprises sklenila z izdajo novih delnic povečati kapital Slovenia Broadbanda (SB) s skoraj 17 tisoč evrov na približno 37 milijonov evrov. To sta storila kot družbenika v obliki konvertibilnih obveznic. Eden izmed skladov povezanih s Šolakom pa je sklenil, da bo Slovenia Broadband prenesel na hčerinsko družbo Broadband Investments II.Dvanajstega decembra 2012 sta družbenika podjetja SB, Broadband Investments II in Gerrad Enterprises ( že leta 2001 je bilo ustanovljeno v davčni oazi Isle of Man) izvedla novo dokopatilazacijo družbe v vrednosti 178 milijonov evrov. Vse to z materialnim vložkom delnic nizozemske družbe Adria Cable in povezane družbe Adria Media. Plačnik pa je bila luksemburška družba Adria Cable."Naslednji dan, 13. decembra, so se zgodile vsaj štiri transakcije med temi povezanimi družbami in prav vse so zadevale povečanje kapitala in vplačila novih delnic z materialnimi vložki – z deleži v povezanih družbah. Poleg tega se je zgodil prenos vseh delnic družbenikov Slovenia Broadbanda na podjetje Broadband Investments II. Delnice so bile v lasti družbenikov, ki so obvladovali tudi Broadband Investments II, to so bili Broadband Investments, Godolphin Services, Gerrard Enterprises in nizozemska Adria Cable. Do konca dneva je imel Slovenia Broadband le enega družbenika: Broadband Investments II. Ta je nato izvedel zadnje dejanje v verigi transakcij, ki se je začela zapletali mesec dni prej. Sklenil je, da bo zmanjšal delniški kapital družbe za 222,5 milijona evrov. Vse navedene transakcije so se vsaj na papirju odvile v Luksemburgu, kjer takšna zmanjšanja kapitala po naših podatkih niso obdavčena. Sredstva smo sicer poskušali izslediti v letnih poročilih hčerinskih družb, vendar jih nismo našli. Foto: Posnetek zaslona-Delo.Pregledali smo javno dostopna poročila 18 od 36 družb, med temi tudi poročila paradnih konjev Telemacha in Serbia Broadbanda," je zapisala takratna novinarka Dela Anuška Delić, sedanja dolgoletna urednica medija Ostro in partnerica Francija Zavrla.Še več o Šolakovih poslovni hobotnici in kako je izginjalo na desetine milijonov evrov zelo verjetno v davčne je Anuška Delić napisala v članku z naslovom Na senčni strani Telemacha objavljen v Delu dne 20. marec 2016.Luka Perš

Mon, 5. Jun 2023 at 19:20

7521 ogledov

Fužinski morilec je bil Vule Dule! Obe žrtvi ubil zaradi domnevne prevare, na koncu si je sodil sam!!!
Fužinski morilec v lokalu Sombreru je bil Dule Vule oz. Ludi Dule (tako se njegovo ime pojavlja na Facebooku op. a.). Obe žrtvi je ubil, ker se je počutil ogoljufanega s strani obeh lastnikov zastavljalnice zaradi domnevne vrednosti zlatnikov. Po kratkem pogovoru ju je z orožjem ubil. Kasneje se je odpeljal v okolico ljubljanske predela Polje in si na koncu sodil še sam. Glede na zadnje njegove objave pa se verjetno lahko domneva, da je dogodek načrtoval dlje časa. Vule Dule. (Foto: Facebook)V črni barvi lahko vidite policijske specialce. (Foto: Bralec Prava.si)Foto: V okolici lokala Sombrero se je zgodilo streljanje, kjer sta umrli dve osebi. Vzrok za njun umor, da sta morilca Dule Vule ogoljufala zaradi zlatnikov. (Foto: Posnetek zaslona-Siol)Več informacij kmalu ...Luka Perš

Mon, 5. Jun 2023 at 17:38

1614 ogledov

V procesu Kavaški klan sta se pojavila tudi Maja Prodan Jurič in Marko Hot!! Komunikacija Sky dokazuje, da je bil Darko ŠEFE!
V našem mediju že dlja časa opozarjamo, da obalna klika s pomočjo obalnih dnevnih migrantov v Ljubljano nadzoruje vse najbolj pomembne, strokovne in neodvisne "institucije, regulatorje, združenja, policijo, tožilstvo, vrhovne sodnike, sindkate, gospodarstvo, turizem, medije itd..." v naši državi. Vse kaže, da se predvsem t.i. obalni kriminalistična NPU- tožilska klika pojavlja v procesu Kavaški klan. Med drugim sta bila omenjena Maja Prodan Jurič, žena obalnega kriminalista na NPU Deana Juriča in Marka Hota, brata poslanke SD in podpredsednice DZ Meire Hot. Ob tem se kot davkoplačevalec sprašujem, kaj hudiča sta policija in tožilstvo delala ob preverjanju komunikacije Sky Darka Nevzatovića. V našem mediju že nekaj časa redno hodimo na obravnave v sodnem primeru domnevnim slovenskim članom črnogorske kriminalne združbe Kavaški klan. Predvsem z enega dejstva. Ker je zgodba Kavaškega klana direktno povezana z Obalo.Zakaj Obala? V našem mediju že dlje časa opozarjamo na fenomen Obala. O fenomenu Obala je v svojih zadnjih javnih pismih opozoril nekdanji direktor Urada za preprečevanje pranje denarja dr. Damjan Žugelj. Drago Kos, se še spominjaš kdo živi na Ankaranskem-Hrvatinskem hribu?Foto: Prava.siMogoče se zdi čudna povezava med Obalo in Kavaškim klanom a niti malo ni tako. Korak za korakom se razkrivajo določeni posamezniki močno vpeti v obalno omrežje predvsem sestavljeno z dnevnimi obalnimi migranti v Ljubljano. Že dlje časa opozarjamo, da so Murgle že dlje časa OUT in vse ključne "neodvisne in strokovne" institucije, regulatorje in medije obvladuje obalna klika.Vse to je lepo vidno v primeru poročanja osrednjih medijev v primeru Kavaški klan. V zadnjem času predvsem kurijo slovenski medijski prostor z vidikom varnosti procesa in grožnjami sodniku Tomažu Bromšetu. A je sodnik Bromše sam na procesu dejal, da ni prijel nobene grožnje od udeležencev procesa.Sedaj si je policija domislila, da bo treba proces po poročanju Večera seliti na novo lokacijo. Isto je povedal na procesu tudi sodnik Bromše, a smo z naših policijskih virov izvedeli, da bi naj takrat potekal nek dogodek oz. seminar. Mogoče se tudi motimo, a bomo hitro izvedeli odgovor na enem izmed prihajajočih narokov. Po moji laični oceni je za varnost zelo dobro poskrbljeno. Verjetno za izogib lažnim klicem za bombe vsak proces spremlja nekaj kriminalistov in tudi izurjen policijski pes za odkrivanje eksploziva in bomb. Sedaj se je izkazalo, da bo selitev na novo lokacijo potekala zaradi sejemske dejavnosti in preostalih del na Gospodarskem razstavišču, kjer so prostori Okrožnega sodišča v Ljubljani.Kot slovenskega davkoplačevalca me je sram, da sta policijo in tožilstvo "priredila" Sky komunikacijo Darka Nevzatovića! Kako tega nihče od neodvisnega strokovnega policijskega-kriminalističnega-tožilskega kadra ni opazil! Komunikacija Sky dokazuje, da je bil Nevzatović v vrhu piramide slovenske celice Kavaškega klana!Osrednja priča tožilstva Darko Nevzatović je odgovarjal tri dni na vprašanja tožilcaJožeta Levašiča. Bolj je tri dni ponavljal tri stavke. Če povzamemo zelo na kratko, je povedal da sta bila glavna Klemen Kadivec (po priprtju Kadivca 2019 Marco Skerbec in Filip Vrzić, on pa je le usmerjal šoferje. Med drugim je povedal, da je za tovor trave skrbel v Španiji Danijel Mišljenovič, na Nizozemskem pa Milan Vitojević zadolžen predvsem za pošiljke kokaina. V Sloveniji je večino pošilj prevzel Drejc Kovač, kasneje Kožul. Za prenos denarja med vsemi povezanimi pa je bil najbolj odgovoren Blaž Kadivec. Za večino oseb je navajal njihove Sky vzdevke. A kot se je ugotovilo, je možno spreminjati lastne vzdevke. Glede na dejstvo, da je Nevzatović uporabljal vsaj pet do šest telefon obstaja tudi verjetnost, da je vsa komunikacija izmišljena in neveredostojna. Ob tem moramo tudi opozoriti, da je bilo Nevzatoviću dopuščen odmor, kadar koli ga je hotel v času zaslišanja.Se je pa njegovo počutje hitro spremenilo, ko mu je hotel vprašanja zastavljati eden izmed osrednjih obdolženih v procesu Kavaški klan Klemen Kadivec. Za tožilca Levašiča tudi "direktor kriminalne združbe." Nevzatović je navedel, da se slabo počuti in ni več skoncentriran na odgovarjanje, zato je sodnik Bromše ugodil njegovi prošnji. Zato je na naslednji obravnani sledila hitra reakcija obrambe in pisno zahtevala izločitev sodnika Bromšeta. O tem je najverjetneje že odločil senat okrožnega sodišča pod vodstom Marjana Pogačnika in tudi zelo verjetno zavrnil zahtevo obrambe. To se je pa tudi potrdilo, ko je potekal naslednji narok.Kljub temu, da je Nevzatović odgovarjal mirno, se je do sedaj razkrilo enostavno povedano že preveč lukenj, da bi lahko predstavljal veredostojno pričo tožilstva. V našem mediju smo že nekajkrat opozorjamo na enega ključnih dokazov tožilstva- komunikacija Sky.Proces Kavaški klan redno spremljamo že mesec dni in toliko nelogočnih napak s strani policije in tožilstva je enostavno težko prezreti. Kot državljan in davkoplačevalec pričakujem, da policija in tožilstvo v tako izpostavljenih (mednarodnih) primerih res strokovno preverita vse zbrane dokaze.Kolikor je avtor laično do sedaj razumel v času trajanja procesa, bi morala zelo verjetno komunikacija s pomočjo aplikacije Sky biti identična oz. vsaj v 90 odstotkih identična v takoimenovanih mapah Cubo in Vakum.A se je zgodilo že toliko napak, da se je verjetno nabralo materiala za vsaj pet člankov. Mogoče bomo kdaj v prihodnje o tem pisali. A na kratko če vam pojasnimo so se pojavile sledeče očitno zelo lahko dokazljive zadeve. Nekajkrat se je zgodilo, da sta policija in tožilstvo dobesedno iz komunikacije spustila dobršen del pogovora med Nezvatovićem in drugimi udeleženci. Enako se je težava pojavila spet prevodi, saj so popravljeni prevodi sodne tolmačke dobili nekajkrat popolnoma drug pomen kot je besedilo prevodov bralo tožilstvo. Velikokrat se predstavljene komunikacije na narokih ne da preveriti v mapah Cubo in Vacum.Klemen Kadivec pa je tudi pojasnil nekaj pomembnih dejstev po njegovem mnenju. Prvo dejstvo je, da je Nevzatović bil v preteklosti zaposlen v istem podjetju katerega je kot pravnica zastopala Maja Prodan Jurič, žena obalnega kriminalista trenutno zaposlen na NPU Deana Juriča. O njej smo pisali tudi v članku z naslovom [PREPIS POGOVORA] ŠOKANTNO! Ankaranski BAD BOY NAKAZAL OBALNEMU KRIMINALISTU DEANU JURIČU 250 TISOČ EVROV v štirih LETIH!!!.Foto: Prava.siNezvatović je po spominu avtorja članka sodeč v pomladnih mesecih 2018 kontaktiral Kadivca, da ima "obremenilne dokaze" zoper vodilne v podjetju, ki ga je pravno zastopala Prodan-Jurič. Nezvatović pa je Kadivca spoznal, ko je to večkrat prosil Uroša Ignjiča.Na potek dogodkov po predstavljenih dokazih tožilstva in policije ne bi čudilo, da je prav Nezvatović bil tisti, ki je tvoril jedro slovenskega krila črnogorske kriminalne združbe. Temu pritrjuje predstavljena komunikacija Sky. Večkrat se je izkazalo, da so bili Vrzić, Arapović in Skerbec v komunikaciji podrejeni Nevzatoviću. Osrednja priča tožilstva je odtujila Arapoviću 170 tisoč evrov en dan prej preden je Nevzatović podal "ustno prijavo" na NPU v Ljubljani. Obupani Arapović je podlegel Nezvatovićevi igri. Na podlagi komunikacije je bilo razvidno, da je Nezvatović prodal Arapoviću t.i. legendo o Dedi, ostarelem italijanskem preprodajalu droge in njegovemu sinu poimenovan Žabar.Pomembno je predvsem dejstvo, da v začetku spoznanstva med Kadivcem in Nezvatovićem fant iz okolice Domžal ni hotel iti v posel z Nezvatovićevim Italijanom. Marko Novak, slamnati lastnik druge Nezvatovićeve firme za tovor Sloit je v svojem pričanju povedal, da je je enkrat za Nezvatovića peljal italijanskega državljana na Ptuj. Že takrat se je domnevalo, da v resnici gre za še enega tajnega policijskega sodelavca iz Italije. Če smo dobro razumeli, so sestanek med Arapovićem, Nezvatovićem ter njegovim italijanskem kupcem spremljali italijanski policisti. V komunikaciji je bilo tudi nekajkrat razvidno, da je Nezvatović zelo verjetno kot tajni policijski sodelavec napeljeval druge osebe k storjenju kaznivega dejanja.Marko Hot. (Foto: Posnetek zaslona SD Primorska 24)Ali bodo kupljeni telefoni pri Marko Hotu razkrili, da se je nezakonito tajno delovanje policije že pričelo februarja 2020?!Celotna zgodba tožilstva in policije pade v vodo v trenutku, ko se bo črno na belem dokazalo, da je bil Darko Nevzatović še pred oddajo ustne kazenske ovadbe dne 21.5.2020 tajni sodelavec policije ali sodeloval nezakonito z drugimi tajnimi sodelavci v zadevi Kavaški klan. V našem članku z naslovom Insajder Kavaškega klana razkriva stranpoti policijskega vzporednega mehanizma lociran na Obali! smo med drugim zapisali sledeči zapis naših insajderjev:" Največja stvar je ta pri tem primeru kar se je tudi dokazal na sodišču da je Darko Nevzatović že prej bil v obalni ekipi Juriča. Kateri skoz igrajo dvojno igro, potem pa se jim je pa zalomilo ko je Darko N. izročil kao tri telefone SKY policiji je pa že imel v njih kontakt LEFT, ki je pripadal kordinatorju zadeve Nejcu Erženu(NPU) se predno je podal prijavo je že imel v njih kontakt policije v sky telefonu ker so ga pozabili zbrisati ko so slikali kontakte v telefonu. Potem je Darko Nevzatović in obalna ekipa Deana Juriča skupaj z ekipo NPU Nejc Eržen, Sandi Kociper, Urban Zepič, Branko Recko, ukradla večje količine denarja denarja sedaj obdolženim npr. Luki Arapović 170 tisoč evrov in še ostalim ki so in niso v obtožnici okoli 70(0) tisoč evrov kar se pokaže na koncu da so več pokradli kot zasegli robe. Darko N. je kradu in prekrival zneske tudi ko je deloval kot tajni delavec.Za primer Božič nej bi Darko Nevzatović bil umešan saj naj bi on ukradel robo iz obalno ekipo in NPU naj bi sodelovali pri tem.Za primer Mančič je to bil njihov sodelavec on je po Ljubljani hodil iz pištolo okoli ampak je mel zaščito tužilke Mateje Gončin počel je karkol je hotel. V mesecu decembru naj bi streljal na Albance brata Lucaj in to se neke povezave kar se govori uglavnem ta tip je mel njihovo zaščito od Juriča i kompanije počel je kar hotel več streljskih obračunov je mel v enem letu sigurno več kot 3... ker od te ekipe je tužilka Mateja Gončin in Jože Levašič in vse zataškata kar je potrebno. Nekateri kriminalci imajo njihovo zaščito in so nedotakljivi in nuben jih ne preganja, kdor pa njim ni v korist bojo pa vse nardil da ga uničijo.To je zdj skupaj zelo zanimiva zgodba naprej ( primer Tolimir op.a), ki se odvija po Darku Nevzatoviću je zdj skupina od Juriča dobila kriminalca iz Bosne, ki je tam že bil kaznovan in tudi obsojen za sodelovanje z pokvarjenimi policaji v Bih. Sedaj je pa prišel v ekipo NPU sej to nemorš verjet kaj se vse dogaja. Uglavnem sodeluje iz Juričem in ekipo iz NPU to že itak skoz sodelujejo 2 leti delajo vse živo in sedaj on postal zaščitena priča govori da ima neke informacije ubistvu je njihov sodelovec to je nadaljevanje zgodbe Darka Nevzatovića, ki ga je zdaj zamenjal Satko Zovko prej Satko Kekić poglej po netu zako gre. In on zdaj je dvojna igra Juriča in ekipe. Ista zgodba kot v slo (Slovenija op.a.) se dogaja kriminalci sodelujejo s pokvarjenimi policaji in so že bili zaradi tega kaznovani v bih (Bosna in Hercegovina op.a.). Spedaj so našli zatočišče pri pokvarjeni obalni skupini v Sloveniji in sodelujejo z njimi. To sta primera Darko Nevzatović in zdaj še Satko Zovko prej Kekić.Ja Jurič je ta obalni del sam pol ma tut svoje lovke povsod po Sloveniji npr. Jurič je štajerc, ki živi na Obali ma svojga štajerca potrčkota na NPU to je Sandi Kociper sedaj so skupaj na NPU pol je ta krog njih je cca 10 pokvarjnih policijav, ki igrajo dvojno igro sam tudi nekdo iz vrha more jih ščitt da lahk počnejo kar hočejo... kriminal ali boš iz njimi ali pa ti bojo vse namestili... igra je taka da kdor je njihov ga ne tikajo nič pa svašta folk dela samo oni to spregledajo, kdor pa ni iz njimi pa znajde v ječi. Njihov posu je največ kar delajo kraja droge ko zasežejo skoz kej manjka potem podkupljivi so to je ubistvu država v državi... sam vprašanje je kdo se bo spravu na njih dokler je ta politika težko da bo kej."Zakaj smo vam to izpostavili? Ker se tudi v procesu omenjajo nekatera imena iz informacij kriminalističnega-underground žvižgača. Eden bolj zanimivih primerov se je zgodil na primeru dogajanja v Voklem. V enem izmed vozil bi se moral po razumevanju dogajanja na procesu sedeti eden izmed tajnih policijskih sodelavcev. Foto: Posnetek Primorska24.siKlemen Kadivec je na podlagi ID telefonov ugotovil, da je bil prav ta kupljen že februarja 2020 v Portorožu. Kot se je razkrilo, je zelo verjetno Nevzatoviću prodajal telefone s Sky aplikacijo Marko Hot, brat poslanke SD in podpredsednice DZ Meire Hot. Razkrilo se je tudi, da je bilo na telefonu od februarja 2020 poslanih več kot 3(8)64 sms sporočil!!! To daje jasno slutiti, da je potekalo morebiti nezakonito delovanje policije. To se bo razkrilo na enem izmed prihajajočih narokov, ko bo Marko Hot nastopal kot priča.Luka Perš

Mon, 5. Jun 2023 at 09:17

1545 ogledov

Vili Kovačič vložil kazensko ovadbo proti ustavnim sodnikom! Kdo bo Jamnikov kader, ki bo vladal na RTV?!!
Ena večjih političnih medijskih fars v Sloveniji je dogajanje o uveljavitvi zakona o RTV Slovenija sprejet v državnem zboru v času sedanje vlade dr. Roberta Goloba. Zakon je dobil svojo potrditev na referendumu. Nakar je sledila po mnenju avtorja sodna farsična (tragi) komedija na Ustavnem sodišču. V mesecu februarju je tako pet ustavnih sodnikov glasovalo za začasno zadržanje nekaterih členov zakona, ki so se nanašali na izvolitev novih organov RTV Slovenija. Po več mesecih mencanja so s čudno odločitvijo sprejeli odločitev in odpravili začasno zadržanje. Prvo podpisani pod ustavno pobudo dr. Peter Gregorčič pa je skupaj s pravnikom Matejem Avbeljem že vložila pritožbo na Evropsko sodišče za človekove pravice. Upajmo le, da bodo sodniki ESČP odločali svobodno in brez prišepetevanja Ane Vilfan Vospernik, Katarine Zidar in Tine Korošec. Uveljavitev zakona pa bo tudi povzročila, da bodo kadri Boruta Jamnika imeli priložnost, da bodo s pozicije t.i. nadzornega sveta diktirali gospodarske in politične odločitve novega vodstva RTV Slovenija. Avtorja še danes zanima, kdo je Barbari Rajgelj prišepnil, da mora v nadzornem svetu sedeti član Jamnikovega Združenja nadzornikov Slovenije. V nadaljevanju pa si lahko preberete vloženo kazensko ovadbo Vilija Kovačiča proti ustavnim sodnikom Mateju Accetu, Rajku Knezu in Špelci Mežnar zaradi njihove odločitve o ustavni presoji nekaterih členov o RTV Slovenija. Prav Mežnarjeva naj bi bila tista sodnica, ki naj bi z zakulisnimi odločitvami vplivala na spremembo glasovanja tako Rajka Kneza kot Špelce Mežnar. Besedilo vložene kazenske ovadbe Vilija Kovačiča proti ustavnim sodnikom Mateju Accetu, Rajku Knezu in Špelci Mežnar:Okrožno Javno tožilstvo Ljubljana in Policija Ljubljana datum 05.junij.2023 KAZENSKA OVADBA IN OBTOŽNICAPodpisani udeleženec referendumske kampanje o zakonu o RTVSLO, aktivni državljan Vili (Vilijem) Kovačič in predsednik društva Davkoplačevalci se ne damo vlagam Kazensko ovadbo zoper ustavne sodnike in sicer:dr. Mateja Acceta, dr.Rajka Kneza in dr.Špelco Mežnar in predlagam njihov kazenski pregon zaradi sledečih dejstev: Kazenska ovadba temelji na vladavini prava in na dejstvu, da smo pred zakonom vsi državljani enaki in da zakoni veljajo - tudi za ustavne sodnike in je njihova ne-odgovornost zaradi neizpodbitnega nevestnega dela v službi - ki jo ti isti sodniki celo sami javno priznavajo, še toliko večja in povsem nedopustna. Glede na funkcijo ustavnega sodnika , ki jo zasedajo, pa je teža njihovega nezakonitega dejanja še toliko večja, ker bo namreč imela negativne družbene posledice za celotno družbeno skupnost in celotno državo.Kazensko ovadena sodnica in oba sodnika so tudi kršitelji svojih lastnih odločitev iz leta januarja 2019, ko je zaradi nedopustnega privilegiranega položaja vlade v referendumski kampanji Ustavno sodišče z 9:0 sprejelo odločitev, da se referendum razveljavi. Isti sodniki pa zdaj kršijo tudi lastno odločitev in prisego v D Z.Pred sejo novega programskega sveta, zato opozarjam, da je bil ta ustanovljen pod pritiskom številnih groženj sedanjim svetnikom in vodstvu RTVSL - tako s s strani predsednika vlade dr. Roberta Goloba kot tudi groženj s strani skrajno pristranskih na RTVSLO zaposlenih novinarjev in poslancev vladajoče koalicije ter je zato novi zakon o RTVSLO izsiljen z nelegalno in nezakonito odločitvijo o ukinitvi začasnega zadržanja s strani Ustavnega sodišča, ki omogoča konstituiranje nelegalnega in nelegitimnega novega programskega sveta. Zato pozivam tožilstvo in policijo ter vse druge organe pregona, da nemudoma ustavijo postopke, raziščejo zadevo in ukrepajo ter dokončno ustavijo to za demokracijo skrajno škodljivo in in nedopustno početje.Povsem sprevržena pa je argumentacija predsednika Ustavnega sodišča v oddaji Odmevi, da je s suspenzom zadržanja pred presojo ustavnosti zakona moral zaščititi zakonodajni postopek, to je zakonodajno vejo oblasti, kar kaže na popolno ignoranco in povsem nedopustno in sprevrženo nerazumevanje ustavne demokracije in funkcije ustavnega sodnika, ki ga očitno g. Acceto jemlje prvenstveno kot servis vladajoče politike. Skrivanje tega početja za depolitizacijo pa je globoko sprevrženo dejanje. Delitev oblasti, ne pa njeno spajanje v eno-umje, je aksiom demokracije.Tožilstvo in organi pregona so dolžni zaščititi ustavno demokracijo, kadar ena veja oblasti (tokrat izvršna in zakonodajna) zlorabljata drugo – ne za javno dobro, ampak za svoje klikarske in privatne interese. Zato pričakujem od organov pregona, da nemudoma ustavijo začete postopke in prisilijo samovoljno in dezorientirano ustavno sodno oblast k spoštovanju priznanih minimalnih demokratičnih standardov demokracije.Slovenija zaenkrat še ni afriška ampak evropska država. Tudi še ni fašistična država, zato jo zaščitite, da to ne postane. Vili KovačičNa straški vrh 261000 LjubljanaTel: 040 203-524Ovadba in obtožnica je paralelno poslana tudi po običajni priporočeni pošti.Luka Perš

Fri, 2. Jun 2023 at 10:06

2089 ogledov

ŠKANDALOZNO! Novinar Mladine Erik Valenčič zmerja Bauerja z "nacijem", Bauerjevo podjetje pa oglašuje v MLADINI!
Novinar Mladine Erik Valenčič velja v slovenskem novinarskem prostoru eden osrednjih "lovcev" na slovenske "nacije." Med protesti proti tretji vladi Janeza Janše so se kot podporniki vlade na protestih prikazali Rumeni jopiči. Seveda so osrednji slovenski mediji naredili afero, ker so vse pripadnike Rumenih jopičev ožigosali za naciste, ker so v preteklosti sodelovali v t.i. društvih z nacistično tematiko. Vendar eno je preteklost, eno je sedanjost. Vendar Žiga Bauer ni nikoli bil član ali sodeloval na njihovih dogodkih. V naše uredništvo smo prejeli zanimivo besedilo, kjer je razkrito, da je Žiga Bauer in njegovo podjetje finančno podpiralo reviji Mladina in Monitor v lasti družbe Mladina d.d. Še več, s testiranjem njegovih električnih koles so Bauerjevemu podjetju povzročili za slabih 200 evrov škode. Nič, razkrito je še eno dejstvo o Mladini. V preteklosti se je že razkrilo, da je bilo oz. še je v lasti vplivne finančne udbovske družbe KD 1909. Zdaj pa se je razkrilo, da so Mladino financirali tudi "naciji"! Besedilo, kot smo ga prejeli objavljamo v originalni obliki kot smo ga prejeli.Kako je Žiga Bauer financiral udbovsko Mladino!"Leta 2021 se je torej zgodil medijski linč zoper Žiga Bauerja, njegovo soprogo in svate na Bauerjevi poroki. Novinar Erik Valenčič iz Mladine je poroko izkoristil za politično blatenje in diskreditacijo dolgoletnega osebnega prijateljstva s poslancem SDS Žanom Mahničem, ki je bil prisoten na poroki kakor tudi Bauerjev prijatelj Žan Žalc, ki ga prav tako pozna Bauer še iz študentskih let.Erik Valenčič je zaradi zgoraj omenjenih oseb v medijih objavil sliko z Bauerjeve poroke ter Bauerja in njegove svate označil za skrajne desničarje in (neo)naciste.Medijski linč se je dogajal tik pred volitvami v letu 2021, kar je jasen pokazatelj, da je bil glavni namen Valenčiča očrniti Mahniča in njegovo stranko, četudi na tako podel in nizkoten način.To je bila za vse prisotne na poroki huda žalitev. Popolnoma je jasno, da so bili Bauer, njegova žena ter njuni svatje na poroki kolateralna škoda v tem konkretnem primeru. Valenčič je želel prikazati, da se Mahnič in Žalec poznata, se družita na skupnih dogodkih, Bauer pa naj bi bil povezovalni člen med njima, zato je Bauerjevo poroko označil kot »neonacistično druženje«, kar je bilo za vse udeležence skrajno žaljivo.Pred kratkim je celo kontaktiral Rotary klub Domžale (gre za dobrodelno organizacijo, katere član sem) ter člane spraševal zakaj je Bauer njihov član, saj naj bi bil po njegovem neonacist. Spraševal je, kakšni so postopki izključitve in dejal članom, da se bodo članki v Mladini pojavljali skozi celo leto. Novinar očitno meni, da si lahko v naši državi privošči karkoli in za to ne bo nobenih pravnih sankcij, na tak način pa Bauerjevi družini uničuje življenje. Vsi udeleženci na poroki pa odločno zavračajo nacizem in vse totalitarne sisteme.Glede na vse to, so Bauerja osebno kakor tudi njegovo podjetje poklicali ter jih prosili in spodbujali k oglaševanju v časniku Mladina in Monitor, ki sta reviji podjetja Mladina d.d. Ponudbo so sprejeli, saj osebno nimamajo nobenih zadržkov pri sodelovanju s komerkoli.Tako že drugo leto preko Baurjevega podjetja redno poslovno sodelujejo in oglašujejo tako v fizični reviji kot tudi na spletnih straneh revij Mladina in Monitor. Pred kratkim so celo iz podjetja Mladina d.d. dobili idejo, da bi v njihovi reviji Monitor (revija podjetja Mladina d.d.) naredili novo zgodbo v smislu testiranja različnih proizvajalcev električnih koles.Prosili so jih, da bi jim brezplačno posojali električna kolesa, oni pa bi izkušnje in same teste objavili v njihovi reviji. Zaradi dobre volje Bauerja in želje po nadaljnem sodelovanju so jim popolnoma brezplačno posodili električna kolesa v skupni vrednosti cca. 16.000 eur, ki so jih stestirali in v njihovi reviji objavili teste koles. Dodajajo, da so jim na samih kolesih po testiranju naredili škodo. Kolesa so spraskali ter na enem izmed koles popolnoma uničili disk, škodo je moralo kriti Baurjevo podjetje, saj so jim zavrnili plačilo škode, ki so jo povzročili oni. Škode niso hoteli poravnati, četudi je to bila njihova dolžnost. Njihov glavni urednik Matjaž Klančar, jim je napisal, da je proti plačilu škode in da škode ne bodo poravnali.Nesprejemljivo je, da jih iz podjetja Mladina d.d na službeni telefon in zasebnoosebno številko Bauerja kličejo, pošiljajo SMS sporočila in spodbujajo k oglaševanju, v času naših oglasov pa ga istočasno v njihovi reviji in na njihovi spletni strani z izjemno žaljivimi članki blatitjo in ozmerjajo s tako hudimi obtožbami.Popolnoma je jasno, da bo zaradi njihovih dejanj prišlo do splošnega zgražanja predvsem njihovih bralcev, saj Bauerja ozmerjajo z neonacistom, po drugi strani pa od njega pričakujejo ter ga spodbujajo k sodelovanju in oglaševanju v njihovih medijih oz. revijah (tukaj se jasno prikaže njihov pravi obraz). Z veseljem pa vam naslednjič dostavimo še korespodenco dogovarjanja glede oglasov in ponudb s strani podjetja Mladina d.d.Ker so pred dnevi prejeli njihovo novo ponudbo za oglaševanje v reviji Mladina, je Baier glavnemu uredniku Mladine Gregorju Repovžu in direktorici Denis Tavčar poslal dopis, da zahteva prenehanje načrtnega blatenja in škodovanja v obliki neresničnih člankov. Omenil jim je, da bo primoran prekiniti sodelovanje s podjetjem Mladina d.d., v kolikor se neresnični in skrajno žaljivi članki ne končajo. Ker se niso želeli opravičiti in izbrisati slike z Bauerjeve poroke, je prekinil poslovno sodelovanje z podjetjem Mladina d.d."Luka Perš
Teme
Slovenci za mejo Gorski Kotar Hrvaška Ministra dr Podgoršek in dr Jaklitsch

Zadnji komentarji

Prijatelji

NAJBOLJ OBISKANO

Ministra dr. Podgoršek in dr. Jaklitsch na obisku Vzorčne turistično - izobraževalne kmetije v Gorskem kotarju