Podpri delovanje neodvisnega raziskovalnega medija prava.si
Afera Follow the money eksplodirala v balkanski javnosti! Slovenski WATCHDOGI SO TIHO!!! Dejanja Martina Berishaja so NO-GO!
Spoštovani osrednji slovenski mediji, v balkanski javnosti je eksplodirala afera, kam so poniknili milijoni evrov slovenskega davkoplačevalskega denarja v hčerinskih družbah GEN-I v Srbiji, Albaniji in v Bosni in Hercegovini. Zahtevamo ČISTE RAČUNE!!
prava .
Slovenija

Ponedeljek, 16. Januar 2023 ob 12:42

Odpri galerijo

Foto: Posnetek zaslona- AlbaniaPost, Kurir, Kosovo Online, Index.

Slovenski osrednji mediji, kako dolgo še? Ali vam je res popolnoma vseeno, kam je izginilo skoraj 100 milijonov evrov našega davkoplačevalskega denarja? O našem odkritju v članku "Follow the money" poročajo kosovski, albanski, srbski in hrvaški mediji. Slovenski Watchdogs (medijski čuvaji) pa pridno molčijo! Javno pozivamo Igorja Koprivnikarja, dolgoletnega idejnega vodjo v podjetju GEN-I, zastopnika hčerinskih družb v Albaniji, Srbiji in BiH in sedanjega predsednika uprave GEN-I, naj stopi pred zainteresirano slovensko in balkansko javnost in pokaže čiste račune omenjenih hčerinskih družb. Zakaj so dvigi gotovine kosovskega veleposlanika Martina Berishaja dejansko problematični? Preprosto zato, ker je pretvoril izsledljiv denar (sredstva na bančnem računu) v neizsledljivega (torej v gotovino). To ni možno početi z denarjem zasebnih družb, še bolj pa to ne pride v poštev, ko gre za denar slovenskih davkoplačevalcev! 

Spoštovani tiskovni predstavnik kosovske vlade Perparim Krhieziu, hvala vam za brezplačno reklamo. Glede na to, da ste me označili za "psevdonovinarja", bi se vam rad zahvalil za vaše besede. Spoštujem tako pozitivne kot negativne ocene mojega dela. Omenili ste še en zanimiv podatek, da so mi suspendirali Twitter račun zaradi širjenja lažnih novic. Ni problema, z veseljem pokličem nekaj prijateljev in prijavim vaš račun na TW zaradi širjenja lažnih novic. Zgodilo se vam bo enako kot meni.

Obljevljena novica na javni RTK Kosovo. Spoštovana kosovska vlada, povzeli smo le poročanje tujih in slovenskih medijev ter predstavili javno dostopne podatke. (Foto: Posnetek zaslona-RTK Kosovo)

Gospod Perparim Krhieziu, imam še eno vprašanje. Zakaj niste pozvali hčerinskih družb GEN-I v Tirani, Sarajevu in Beogradu, naj pokažejo DOKAZE, za kaj so namenili slovenski davkoplačevalski denar. Kot slovenskega davkoplačevalca me seveda zanima, za kaj se je ta denar porabil. Mar ne bi tudi vas zanimalo, če bi hčerinske družbe v lasti kosovske države trošile vaš davkoplačevalski denar, vi pa ne bi vedeli, za kaj so ga zapravili?

Spoštovani tiskovni predstavnik kosovske vlade, omenili ste, da je podatke o aferi Martina Berishaja razkril dvomljivi medij. V vašo vednost naj povem, da smo le povzeli poročila tujih medijev (predvsem kosovskih in albanskih), odkritja dolgoletnega samostojnega raziskovalnega novinarja Bojana Požarja, poročila kosovske preiskovalne komisije in javno dostopne podatke na spletni aplikaciji ERAR. To je vsa umetnost "psevdonovinarja" in medija "dvomljivega" slovesa.

Foto: Posnetek zaslona-Albania Post.

Dejanje Martina Berishaja je nesprejemljivo! Gre za NO GO dejanje!!! Želimo videti le ČISTE RAČUNE, spoštovani kosovski veleposlanik na Hrvaškem Martin Berishaj!

Spletni medij Arbresh.info je poročal, da so v Sloveniji zavrgli ovadbo kosovskega veleposlanika na Hrvaškem Martina Berishaja proti slovenski televiziji Planet TV in njenemu novinarju Vitomirju Petroviču. Ob tem ne smemo pozabiti na informacijo Bojana Požarja, da je ob svojem slovesu ministrica za notranje zadeve Tatjana Bobnar vse izsledke v zadevi Martin Berishaj - GEN-I predala slovenskemu tožilstvu. Ni čudno, da so sedanji vodilni politiki na Kosovu nekoliko živčni. Vedno bolj tudi tisti v Sloveniji.

V čem je glavni problem gotovinskih dvigov Martina Berishaja? Težava je, da je to počel z denarjem slovenskih davkoplačevalcev preko verige transakcij iz ene države v drugo, iz enega podjetja v drugo na svoje zasebno podjetje, ki je bilo glede na časovno komponentno očitno ustanovljeno izključno zaradi sklepanja tovrstnih transakcij. Od tu pa se sled izgubi iz sledljivega denarnega toka v neizsledljiv denarni tok. Dejansko je šlo za pretvorbo elektronskega denarja v papirnatega (bankovce). Če lahko pokaže, da so ti zajetni kupi bankovcev še vedno v njegovi lasti, bi to lahko bil lokalni davčni problem. Če je s temi bankovci kupil stanovanje ali hišo, bi to lahko bil davčni problem in dodatni problem, če nepremičnin ni prijavil ob nastopu službe. Mnogo huje pa bi bilo, če jih je pridobil na skrivaj v času, ko opravlja diplomatsko službo. Kje so tukaj kosovske institucije, ki bi to lahko in morale preveriti po mednarodnih standardih?

Če ni šlo ne za eno, ne za drugo, pa gre lahko tukaj za nezakonito financiranje lokalne politike ali morebitnih kriminalnih dejavnosti v državi. Če ni šlo ne za eno, ne za drugo, ne za tretje pomeni, da je papirnat denar, torej gotovino, iznesel iz države. Če tega ni prijavil, je šlo za nezakonit iznos denarja iz matične države. Pri čemer pa nas kar strese ob misli, da bi pri iznosu papirnatega denarja preko meje v druge države to storil z zlorabo diplomatske imunitete. In s tem tudi kršil veliko število mednarodnih konvencij.

Nadgradnja logičnega miselnega toka pa je, zakaj bi sploh nosil gotovino nazaj v druge države? Saj gre v takšnih primerih z veliko gotovostjo za posel t.i. povračila denarja (Cash back). Kaj pomeni Cash back? To pomeni, da se denar vrne k izvoru zmanjšan za provizijo za opravljen posel.

Foto: Posnetek zaslona-Kurir.

Čemu pa služi Cash back ? Nedovoljeni osebni bogatitvi prejemnika oz. prejemnikov in/ali osebam, ki takšno nedovoljeno gotovino razdelijo  za  financiranje politikov, političnih strank, gibanj, društev in aktivistov, namenjeno za destabilizacijo družbenega sistema. Samo upamo lahko, da ni šlo tako daleč in se bo ta gotovina našla na Kosovu. V kar "psevdonovinar" in poznavalec razmer močno dvomi.

Če bi pretvarjal sredstva zasebne družbe v gotovino, je to že samo po sebi nesprejemljivo. Če pa pretvarjaš v gotovino sredstva družbe, ki je v pretežni državni lasti, je pa to že znak za preplah in absolutno NESPREJEMLJIVO! Tukaj bi moral takoj zazvoniti 'red flag alarm' pri ustreznih neodvisnih institucijah, ki bi morale delovati po mednarodnih standardih, kot je določeno v mednarodnih pogodbah. Podpisnice vseh teh pogodb so tako Črna Gora, Kosovo, Srbija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina, kot tudi Slovenija! Tudi Darko Muženič in Anka Vrabec Božič bi to morali upoštevati. Pika, konec.

Berishaj je na svoj bančni račun v Črni gori prejel postdavčni denar slovenskih davkoplačevalcev. To pomeni, da so davkoplačevalci bili najverjetneje osiromašeni za ta del plačanih davkov!

Verjetno je GEN-I v tuje hčerinske družbe nakazal več zneskov, da so pokrili tudi davčne obveznosti do držav, kjer imajo svoja hčerinska podjetja. To je strošek transkacije samo še povečalo. Ne pozabite - vse hčerinske družbe GEN-I v tujini so ustanovljene z vašim davkoplačevalskim denarjem! Tukaj pa morajo zazvoniti vsi alarmi!

Kaj je dejansko počel Martin Berishaj? Z več gotovinskimi dvigi je poskrbel, da je t.i. sledljiv denar (sredstva na bančnem računu) postal dobesedno neizsledljiv. Za vašim davkoplačevalskim denarjem se je izgubila vsakršna sled. Enostavno ne vemo, kam je izginil. Ne ve se, ali ga je porabil le za nakupe osnovih živil v trgovini, ali pa namenil gotovinsko donacijo kakšnemu politiku na Balkanu. Žal se ne ve. Dokler se ne ve, ostaja dvom tako v Sloveniji kot na Kosovu in v Srbiji. Tudi vsa domnevna razkritja, kam je izginil Berishajev denar, ne morejo potihniti. Berishaj je svojimi dejanji dejansko sprožil dvom.

Spoštovani kosovski veleposlanik na Hrvaškem Martin Berishaj, pokažite čiste račune in v hipu boste izginili z vseh naslovnic medijev na Kosovu, Albaniji, Srbiji, Hrvaškem in v Sloveniji. Tako preprosto je to. Z vami se ne bo ukvarjal noben "psevdonovinar", še najmanj pa medij "dvomljivega" slovesa.

Glede na to, da gre za aktivnega diplomata vse od Kosova do Kopra, saj so ga omenjale v preteklosti tudi Primorske novice, se sprašujemo, v kako dobrih odnosih je bil s prav tako na Balkanu poznanim Borutom Šukljetom?!

Foto: Posnetek zaslona- Index.hr

Igor Koprivnikar, večna desna roka Roberta Goloba in mastermind finančnih operacij v GEN-I! Kdaj boste predstavili ČISTE RAČUNE, spoštovani predsednik uprave GEN-I Igor Koprivnikar?!

V našem odmevnem članku z naslovom FOLLOW THE MONEY: Kako so iz slovenskega GEN-I plačali Martina Berishaja? Kam je poniknilo skoraj 100 milijonov evrov?! smo razkrili, s kakšnim namenom bančnega plačila so iz slovenskega podjetja GEN-I nakazovali denar v hčerinske družbe v Srbiji, Albaniji in v BiH.  Za to so koristili 'Invoice financing' (kratkoročna posojila na podlagi izstavljenih računov) in sporazume o obnovljivih posojilih (Revolving Loan Agreements).

Foto: Prava.si

V resnici gre za zakonito dejavnost, če jo je podjetje registriralo. Vendar je GEN-I z več nakazili z namenom izvedbe bančne operacije prestopil mejno vrednost in dejansko deluje znotraj elektrohobotnice GEN kot banka brez dovoljenja za opravljanje kreditne dejavnosti! Ne gre za to, ali je nakazila z namenom bančnih operacij GEN-I izvajal nezakonito, temveč ali ima za opravljanje takšne dejavnosti sploh dovoljenje slovenskih in evropskih regulatorjev. Če tega nima in mi trdimo, da ga verjetno nima, so dejansko vse njihove transkacije dvomljive in vprašanje je, če so sploh bile potrebne? V našem mediju smo se že pred enim tednom obrnili tako na Agencijo za trg vrednostnih papirjev in na evropskega regulatorja ESMO. Prejeli smo odgovor ATVP, kjer nakazujejo, da je GEN-I res ves čas posloval po "balkansko". To bomo razkrili v enem izmed prihodnjih naših člankov.

Igor Koprivnikar je sedanji predsednik GEN-I in večna desna roka Roberta Goloba. Prav Koprivnikar velja za t.i. masterminda finančnih akrobacij GEN-I v preteklosti. (Foto: Posnetek zaslona-GEN-I)

Kdo je bil dejansko večni finančni idejni vodja akrobatskega računovodstva v GEN-I? Nihče drug kot večna desna roka sedanjega predsednika vlade RS Roberta Goloba, Igor Koprivnikar. V boju za zasedbo stolčka ob poslovni shrljivki leta 2021 je krško sodišče v sporu določilo, da bo izredno upravo družbe GEN-I zasedel Koprivnikar. Robert Golob pa je nekaj mesecev, preden je postal predsednik slovenske vlade, opravljal naloge v "marketingu".

Igor Koprivnikar je bil tudi zastopnik in osrednji upravitelj vsaj enajstih tujih hčerinskih družb GEN-I v tujini. Med drugim tudi hčerinskih družb v Srbiji, Albaniji in v Bosni in Hercegovini. Ob sodni bitki na sodišču v Krškem je eden najbolje obveščenih novinarjev v Sloveniji Bojan Požar v svojem članku z naslovom 'Famozno drobovje Golobovega državnega GEN-a: njegov namestnik, menda možgani GEN-I, hkrati še direktor 11 GEN-ovih firm', razkril naslednja dejstva o Igorju Koprivnikarju.

Foto: Posnetek zaslona-Kosovo Online.

Med drugim je zapisal, da sta nekdanji dolgoletni predsednik uprave GEN-I, sedanji premier Robert Golob in Igor Koprivnikar slovenske davkoplačevalce stala skoraj milijon evrov na leto. Koprivnikar naj bi vseh svojih enajst hčerinskih družb vodil iz pisarne v Ljubljani (Dunajska 119 - Borut Jamnik, Modra zavarovalnica). Vsakomur je jasno, da ni mogoče resno voditi enajst hčerinskih družb in hkrati sedeti v upravi matičnega podjetja. Kot smo že sami zapisali, je tudi Bojan Požar razkril, da velja Koprivnikar za masterminda slovenskega največjega elektro trgovca. Ob tem pa so vse institucije nadzora popolnoma nemočne, saj država kot lastnik nima prav nobenega nadzora nad hčerinskimi družbami in do njih po besedah Požarja tudi nima prav nobenega dostopa.

Zato vas sprašujem, spoštovani predsednik uprave GEN-I dr. Igor Koprivnikar, kdaj boste kot najbolj odgovoren za upravljanje hčerinskih družb v Srbiji, Albaniji in v Bosni in Hercegovini pokazali čiste račune zainteresirani balkanski javnosti in slovenskim davkoplačevalcem? Ali pa zgolj ščitite sedanjega premierja RS Roberta Goloba?

Foto: Posnetek zaslona-Pozareport

Balkanska javnost nori, osrednji slovenski mediji pa vsi molčijo o izginulih DAVKOPLAČEVALSKIH MILIJONIH v hčerinskih družbah v Srbiji, Albaniji in v Bosni in Hercegovini!

Spet klasičen medijski 'precedens' v Sloveniji. Glej ga zlomka, slovenski osrednji "javni" mediji spet molčijo! Če bi vse to že prej vedel tudi "corporate security", varnostnik Miloš Njegoslav Milović, resnično dvomimo, da bi si mazal roke z varovanjem sedanjega predsednika vlade Roberta Goloba.

Foto: Posnetek zaslona- AlbaniaPost, Kurir, Kosovo Online, Index.

Naše odkritje v resnici ni nič posebnega. Ves čas je bilo dosegljivo na spletni aplikaciji ERAR. Šli smo skozi vse javno dostopne transakcije in prišli do številk. Mogoče so večinski mediji v Sloveniji zgodbo zamolčali. Pozabili so, da se je sod smodnika že prižgal na Kosovu, Albaniji, Srbiji in na Hrvaškem. Dobesedno pa so mediji Zahodnega Balkana eksplodirali po objavi našega intervjuja za Albania Post. Opravili smo tudi intervju s kosovskim medijem KosovoOnline, v kratkem pa se nam obeta še nastop v eni od srbskih televizijskih hiš.
O aferi so do sedaj poročali dva hrvaška medija - vplivni spletni medij Index in Tportal, srbski mediji Alo, Beta, Srbija Danas, Novosti, kosovski medij KosovoOnline, albanski mediji Shqip in Arbresh ter Albania Post.

Foto: Posnetek zaslona- Thportal.hr, Alo, Vesti, Berisha, Srbija Danas, Shqip.

Žal, spoštovani osrednji slovenski mediji, tega ne boste mogli dolgo časa prikrivati. Ali vam je res tako vseeno, kam je izginil slovenski davkoplačevalski denar? Vi se imate za t.i. medijske čuvaje Slovenije! Res ste pravi 'watchdogs'! Samo rad bi vas vprašal, čigavi?

Verjetno bo moral zaradi eksplozije afere tudi 'one man band' medija Prava požreti kakšno medijsko diskreditacijo na svoj račun. Nič hudega. Vse, kar smo objavili o aferi Berishaj in o do sedaj še vedno izginulih milijonih evrov slovenskega davkoplačevalskega denarja, je le plod informacij, o katerih so pisali predvsem tuji mediji in javno dostopni podatki na aplikaciji ERAR. That's all folks!

Foto: Posnetek zaslona-Albania Post

P.S: Tuji obveščevalci so nam namignili, da je od enega izmed tujih hčerinskih podjetij GEN-I imel finančno korist tudi neimenovani prebivalec srbskega naselja Saraorci.


Luka Perš

Galerija slik

Zadnje objave

Thu, 11. Apr 2024 at 16:58

881 ogledov

Novinarska trojka je ključni medijski glasnik interesov GROBARJEV SLOVENSKE POLITIKE IN GOSPODARSTVA VSEH IDEOLOŠKIH BARV!
V našem mediju se tokrat malo za hec posvečamo nekdanji dolgoletni novinarski trojki Vesni Vukovič, Primožu Cirmanu in Tomažu Modicu. Svojo skupno pot so pričeli na Dnevniku, kasneje pa nadaljevali na državnem spletnem mediju Siol ter kasneje v mediju Necenzurirano. Zdaj pa je lastnik medija Necenzurirano družba Media Partner Agencija v lasti družbe Svet24. Lastnica družbe Svet24 pa je Alenka Nardini, nekdanja žena Martina Odlazka. Vendar se na predstavljeni shemi ene izmed uradnih slovenskih institucij vidi, da so tudi podjetja v lasti Martina Odlazka z milijoni evrov financirale delovanje družbe Svet24. Zdaj pa bi vam razkrili finto, zakaj v osrednjih medijih v Sloveniji velja omenjena trojka za najboljše raziskovalne novinarje v Sloveniji? Ker se vsak medij v Sloveniji po novem deli JANŠA ali ANTIJANŠA, jih lahko označimo za antijanšističen medij. Zame velja, da sem Janša. Jebiga, tako so me MSM opredelili. Oni že vedo.Vendar to je pravljica za lahko noč. Gre za popolno napačno označevanje vseh medijev v državi, saj še tako imenovani desni oziroma levi medij včasih zagovarja interese svojih prišepetovalcev. Nekateri pa imajo radi šepetalce, ki se celo življenje valjajo po državnih službah. Predvsem na takih položajih, kjer so si pomočjo uslužne politike (jebiga, drugače ne gre) korak za korakom ustanavljali paradržavna podjetja s statusom "država v državi" oziroma tako delujejo in se obnašajo v slovenski javnosti. Na primer GEN-I, Sava, Modra zavarovalnica itd...Mogoče so bile ideje v začetku dobre, a so se hitro sfižile po BLITZKRIEG UGRABITAVH akterjev omrežja grobarjev slovenske politike in gospodarstva. Zdaj pa si predstavljajte, da omenjeno omrežje ima skoraj prost dostop do delov policije (NPU), FURS, del finančnega mininstrstva ( obveščevalni organ Urad za preprečevanje pranje denarja).Mi smo v našem mediju že večkrat izpostavili ključne akterje tega omrežja. Ne pozabite, da se je Vesna Vukovič v takratni funkciji generalne sekretarke trenutne največje vladne stranke Gibanje Svoboda sprehajala po NPU in podajala kazenske ovadbe, malce pa se še srečala z trenutnim direktorjem NPU Darko Muženičem.Isto je aktualna Golobova vlada menjala direktorja UPPD Damjana Žuglja in na njegovo mesto namestila Anko Vrabec Božič, živečo na Ankaranskem-Hrvatinskem hribu. Nazadnje pa je v slovenski javnosti odmevala afera, da je lahko prišlo do suma zlorabe podatkov davčne tajnosti posredovanih s FURS-a v preiskovalni parlamentarni komisiji, ki se ukvarja z "groznim janšističnim desničarskim medijskim imperijem". Še ena pravljica za lahko noč, če je še naš medij med preiskovanci. Jebiga, kdor ne piše proti Janši, kazensko faše preiskovalno parlamentarno komisijo! ŠUR!Zakaj smo vzpostavili zgoraj omenjene državne institucije? S preprostega razloga. Ali se spomnite, kako zelo natančno so v mediji Necenzurirano vedeli, kako je potovala kupnina med akterji? Spomnite se samo malo zgodbe o milijonskem kreditu Nine Zidar Klemenčič. Ali pa ko preiskujejo poslovni svet dr. Roka Snežiča in ponavadi za vsak objavljen članek prejmejo tožbo z njegove strani. Potem igrajo uboge novinarje pred celotno evropsko javnostjo. Že večkrat je lahko zelo pozoren opazovalec razbral, da se v njihovih člankih pojavlja malo morje podatkov in informacij, ki veljajo za več ali manj tajne in imajo dostop do podatkov samo določeni zaposleni s pooblastili v teh institucijah. Jp, smo jih pa tudi mi presenetili z shemo njihovih zaslužkov, ki smo jo prejeli od žvižgaških državnih uradnikov. Mogoče je pa padla komanda celo v pisarni tistega državnega uradnika, ki ga Vesna Vuković ima zelo pri srcu. Vsakemu se enkrat vrne bumerang.Ali se spomnite, da vam večkrat v našem mediju omenjamo izraze grobarji dela slovenskega pomorstva, grobarji slovenskega gospodarstva in politike, Ankaransko-Hrvatinski hrib, obalna kriminalistična klika itd..? V čem je bistvo problema?Vse te struje so bile v preteklosti združene v eno neformalno združbo. Kot je nekdo že leta 2007 razkril v Financah, je v preteklosti obstajala po mnenju pisca članka združba Komandos. To bi se naj zgodilo leta 1972. Ključno vlogo je igral nekdanji direktor Splošne plovbe Portorož Aldo Krejačič. Le ta je umrl v lanskem letu, na njegovo smrt pa se ni spomnil noben njegov "zvesti" medijski delavec. Še v Primorskih novicah mu niso napisali poslovilnega članka. Vendar se je sčasoma znotraj omrežja Komandos pričela kopičiti druga struja okrog akterjev povezanih z Luko Koper. V tistih časih je direktorsko mesto zasedel že Bruno Korelič, kasneje dolgoletni predsednik uprave slovenskega največjega pristanišča. Omrežje je enostavno ugotovilo, če vladaš Luki Koper in Splošni plovbi Portorož, vladaš Sloveniji. Če si član tega omrežja, se policije, FURS-a, bank in kraljice postopkov-tožilstvo ni treba bati. V preteklih naših člankih smo pa tudi že večkrat označili posameznike, ali jim srce bije bolj za Koper ali "slovenski Monako".Zdaj pa vam predstavimo en insert z našega članka z naslovom Borut Jamnik na eleganten način končal kariero Roberta Goloba v GEN-I, sedaj mu pa navidezno tlakuje pot v politiko? objavljen dne 7. januarja 2022:"Čas je, da se enkrat za vselej razkrije, kdo je sploh soustvaril Boruta Jamnika? To je nihče drug, v prispodobi daje videz samooklicanega rejnika Boruta Jamnika, Bruno Korelič - vladar Obale iz ozadja. Že vsa leta to osebno jezi državnega uradnika Jamnika.Ste se kdaj spraševali, od kod so velikokrat rojeni oz. prebivajo vplivni člani »vzporednega mehanizma globoke države? Ja, iz Koroške. Koreliču je uspelo povezati prav strujo z Obale in Koroške, ki imajo pod seboj zloglasne iztirjene ostanke varnostne službe v nekdanjem režimu. Konkretni iztirjeni kadri bivšega SDV nakazujejo le na to, da gre za tipični sindrom v postkomunističnih državah. Dokaz za to je tudi, da v času samostojnosti v tridesetih letih ni uspelo še nobeni vladi postaviti ustreznega pravosodnega reda. To je pa tudi temelj vsake pravne države."Zakaj smo vam izpostavili točno tale citat? Verjeli ali ne, prav zgornji novinarski citat predstavi celotni novinarski opus nekdanje trojke Cirman, Modic in Vukovič. Prav to počnejo vso celotno novinarsko kariero, ko jih je pod svoje varstvo vzel nekdanji državni uradnik z Dunajske 119 v Ljubljani. Kdo pa je medijsko uničil Janeza Zemljariča, dolgoletnega ključnega akterja "Koroške provience" prosto po Mirku Bandlju. Sodeč po vsem tem vam je mogoče sedaj jasno, zakaj smo Vesni Vukovič namenili takšne besede v uvodniku našega članka z naslovom Tandem Vukovič-Jamnik perverzna uničevalca slovenskega gospodarstva, političnega prostora, zasebnikov in intelektualcev!!!Zapis našega uvodnika v članek z naslovom Tandem Vukovič- Jamnik perverzna uničevalca slovenskega gospodarstva, političnega prostora, zasebnikov in intelektualcev. Kaj se sedaj dogaja? Starci umirajo, mladež pa se bori za nasledstvo. Po smrti Janeza Kocijančiča, Janeza Zemljariča, Boruta Šukljeta, Alda Krejačiča je zavladal popoli kaos. Vsi tečejo pred implozijo in iščejo novega gospodarja.Zdaj je napočil čas, da akterji grobarjev slovenske politike in gospodarstva vseh političnih barv z prosto igralko Vesno Vukovič in trenutno medijsko dvojko Cirman/Modic s pomočjo medijskih člankov ponovijo vajo iz preteklosti. Enkrat jim je že uspelo, a ne dokončno.Cilj je, da se poniža in ugrabi vse delujoče operativce shirajoče ekipe Komandos. To je v preteklosti naredila novinarska trojka s "koroško provienco". Zdaj je čas za ugrabitev omrežja akterjev vseh tistih, ki so kadarkoli dobili sredstva iz Splošne plovbe Portorož. Če jim je uspelo uničiti Koroško, bodo pa še "cvet slovenskega turizma". Ali jih bo zaustavila Eugenija Carl?Luka Perš

Wed, 10. Apr 2024 at 19:00

8422 ogledov

Ali bo Martin Odlazek doživel podobno usodo kot Bojan Petan zaradi novinarske trojke Cirman,Vukovič in Modic?
Martin Odlazek je znan slovenski poslovnež. V našem mediju smo tudi že večkrat kritično predstavljali poslovni imperij v lasti družinskih članov, sorodnikov, nekdanjih žena družinske dinastije Odlazek. Na spletni strani e-bonitete lahko vidite, da je bil Martin Odlazek v preteklosti direktor in prokurist večih družb, a sedaj v nobeni družbi ne zavzema položaja direktorja ali prokurista. Martin Odlazek se uradno kot lastnik pojavlja v podjetjih Eurofit (44-odstotni delež), Farma Stična (90-odstotni delež) ter odprt status samostojnega podjetnika za poslovno svetovanje. Vendar se je v preteklosti pojavljal tudi v medijskih odmevnih zgodbah. Pa malce poglejmo na primer nekaj člankov na objavljenih na državnem Siolu med leti 2016 in 2019. Ali pa nekaj člankov o Martinu Odlazku objavljenih v Dnevniku med leti 2008 do 2016. Opazili smo, da sta obe medijski hiši o Odlazku pisali večinoma kritično.Tako smo našli članke z naslovom Slaba banka nad tiskarskega barona, Nihče mu nič ne more, Martin Odlazek postaja radijski kralj. Na časopisu Dnevnik so objavili članek Martin Odlazek skril lastništvo imperija, Martin Odlazek in Matjaž Satler za Gorenjski tisk na odprti fronti in Ljubljanski kriminalisti ovadili Martina Odlazka ter še mnogo drugih o Martinu Odlazku.Primer enega od člankov, objavljen na Siolu. Avtorja pa Tomaž Modic in Vesna Vukovič, (Foto: Posnetek zaslona-Siol)Zdaj pa se verjetno sprašujete, zakaj smo izpostavili prav omenjene članke o Martinu Odlazku iz Siola in Dnevnika? Odgovor je preprost. Ker so avtorji člankov akterji nekdanje novinarske trojke Modic, Vukovič in Cirman. Pod omenjene članke sta se o Odlazku največkrat podpisala Vesna Vukovič in Tomaž Modic. Zelo verjetno sta le izpolnjevala ukaze nekoga višjega (npr. urednik, direktor podjetja, član nadzornega sveta podjetja, lastnik, neznana oseba na plačani državni ali paradržavni funkciji).Alenka Nardini, nekdanja žena Martina Odlazka in lastnica družbe Svet24 in MediaPartner Agencija, ki je sedaj lastnik medija Necenzurirano. (Foto: Posnetek zaslona- Demokracija)Podjetje nekdanje Odlazkove žene Alenke Nardini vzpostavilo oglaševalsko finančno shemo za financiranje Providentie, nekdanje krovne družbe medija Necenzurirano!Po njihovem odhodu s Siola pa so ustanovili spletni medij Necenzurirano, tik pred potrditvijo tretje Janševe vlade v začetku leta 2020. Uradni lastnik medija Necenzurirano je bila družba Providentia, katero smo v našem mediju že večkrat omenjali. Dlje časa je manjši del slovenskih medijev domneval, da večino prihodkov družbe Providentia prinaša "trženje medijskih vsebin" medija Svet24. Kot smo razkrili v našem članku z naslovom Vukovič in Cirman skasirala skoraj 400 tisoč evrov, Modic pa 380 tisoč evrov za pisanje interesov omrežja Boruta Jamnika! je družba Svet24 nakazala družbi Providentia v letih 2020 in 2021 nakazali nekaj nad 350 tisoč evri. Če pogledate prihodke družbe Providentia v letu 2020 (163.127 EUR-čisti dobiček 323 EUR) in 2021 (143.811- čisti dobiček 342 EUR) lahko hitro ugotovite, da bi res lahko večino svojih prihodkov dobili prav od družbe Svet24. V tej družbi je ključna lastnica nekdanja žena Martina Odlazka, Alenka Nardini. Ker je del medijev že dlje časa problematiziral financiranje medija, je zdaj lastnik medija Necenzurirano postala družba Media partner Agencija, ki je v stoodstotni lasti družbe Svet24. Direktorica omenjenega podjetje je sedaj Petra Rupnik, voditeljica dnevnih informativnih oddaj na Svet24.Ali bo poslovni imperij družinske dinastije Odlazek doživel isto zgodbo kot Bojan Petan, ko ga je na 3 4 HOP zapustila trojka Cirman, Vukovič in Modic?Vprašajte se, ali Martin Odlazek res "nima sreče"? Prvo ga novinarska trojka kritizira, potem pa jih plačuje še njegova nekdanja žena? Res, kakšno naključje? Ne, njegova podjetja so le prisilni začasni plačevalec omenjene trojke. Ker je bolje za vse akterje, da se Martina Odlazka ne vidi zraven. Pa naj se vidi!, da jih plačuje nekdanja žena Odlazka. Zgoraj navedene članke smo izpostavili nalašč. Zdaj že uradno nekdanja novinarska trojka Vukovič, Cirman, Modic je svojo skupno poklicno pot pričela v časopisu Dnevnik. Dolgoletni lastnik tega medija je znan slovenski poslovnež Bojan Petan. Le ta je mislil, da bo imel večni mir pred kraljico postopkov- tožilstvo, policijo, NPU, bankami, FURS itd... Vendar se je zelo zmotil. Kdaj in na kakšen način se je pričel sesuvati Petanov imperij? Vam je ime sklada York kaj znano? Dejan Rajbar? Elements Capital? Se še spomite zgodbe o prodaji Save in naših člankov Zakaj Borutu Jamniku in Jamnikovemu protežirancu Dejanu Rajbarju teče voda v grlo v primeru Save? in Kdo je skriti tehnični izvajalec Jamnikovih poslovno mentalnih prebliskov?.Vse, kar se danes dogaja Petanu je posledica tega, ko se je novinarska trojka državnega uradnika z Dunajske 119 v Ljubljani preparkirala v državni spletni medij Siol . Takrat so se za Petana pričele težave. Nenadoma ni bil več nedotakljiv za tožilstvo, policijo, FURS. Naenkrat se je moral zavedati, da je bil le uslužbenec parkirišča, ki se ga lahko odpusti takoj. Ter še obtoži vsega, česa je kriv in še bolj česa NI kriv.Kdo je bil dejanski medijski izvršitelj, da je padla komanda za padec poslovnega imperija Bojana Petana? Poglejte si članek z naslovom Preživel je več tisoč dni na čelu družbe, zdaj naj bi mu bili šteti tedni objavljen 18. oktobra 2017 na državnem spletnem mediju Siol? Kdo so bili avtorji članka? Novinarska trojka Cirman, Modic in Vukovič. Kakšno presenečenje!Vprašajte se, kako je zaključil kariero predsednika uprave državnega Telekoma Rudolf Skobe? Prav v času njegovega vodenja družbe in ko je mesto nadzornega sveta Telekom zasedel Borut Jamnik je v začetku leta 2016 hčerinska družba Telekoma TS Media odločila, da rabijo usluge novinarske trojke Vukovič, Cirman in Modic. Ostali so tako dolgo, dokler se v Šarčevi vladi ni znašel Damir Črnčec. Spomnite se samo na prvo večjo afero Šarčeve vlade Kralj- Jamnikova dolgoletna sodelavka v Združenju nadzornikov Slovenije Irena Prijovič. Klasika, Šarčeva vlada je padla, novinarska trojka pa je našla novega služabnika zdaj končno razkrito v podobi nekdanje žene Martina Odlazka Alenke Nardini. Vendar iz zadnje predstavljene sheme o toku denarja nekdanje novinarske trojke vam še nismo izdali podatka, koliko milijonov evrov se je iz povezanih družb akterjev omrežja dinastije družine Odlazek nateklo v družbo Svet24.Bojan Petan, Borut Jamnik, Martin Odlazek, Tomaž Modic, Primož Cirman, Vesna Vukovič. (Foto: Posnetek zaslona-Publishwall, fotomontaža Nova24tv)Tako v dokumentih, ki smo jih prejeli piše, da so v zvezi z nakazili s tem podani razlogi za sumstoritve kaznivih dejanj določenih v kazenskem zakoniku, ki se preganjajo po uradni dolžnosti in za katereje predpisana kazen zapora.Sodeč po shemi so verjetno v daljšem časovnem obdobju družbe Salamon (sedaj večinski lastnikdružba SINGULARUM d.o.o v lasti Jureta Starihe) nakazala v družbo Svet24 nekaj čez dva milijona evrov. Družba EKDIS (večinski lastnik Farma Stična, ki jo večinsko obvladuje Martin Odetlazek) skoraj tri milijone evrov in družba Media24 (ki je v stoodstotni lasti družbe Svet24) nekaj čez milijon evrov.Poslovni izkazi družbe Providentia. (Foto: E-bonitete)Od te vsote denarja so zelo verjetno namenili v letih 2020 in 2021 skupaj nekaj čez 350 tisoč evrov družbi Providentia za trženje oglaševalskih vsebin. V letu 2022 pa je imela Providentia samo še nekaj sedemnajst tisoč letnih prihodkov in izkazanih 131 evrov čistega dobička.Foto: E-bonitete.Poleg tega če malce pogledate bonitetne ocene zgornjih podjetjih boste hitro opazili, da jih kar nekaj od njih ima zelo slabe bonitetne ocee. Družba Media 24 poseduje oceno 1. Med drugim piše:"Poslovanje je izrazito odvisno od tujih virov financiranja. Razmerje med kratkoročnimi obveznostmi in kratkoročnimi sredstvi po bilanci kaže na slab položaj glede kratkoročne plačilne sposobnosti. Subjekt je, ob danem razmerju med terjatvami in prihodki, dokaj izpostavljen kreditnemu tveganju. Stopnja donosnosti sredstev, merjena preko izida iz poslovanja, je negativna."Kaj vam to pove? A se s podobnimi težavami ne sooča tudi Bojan Petan zaradi Yorka? Iste metode, le drugi akterji spoštovana družina Odlazek. Takšen poslovni imperij je ideala tarča za psihopate. Predvsem tiste, ki se niso nikoli preizkusili na volitvah in so skoraj vso svojo poklicno pot prisesani na davkoplačevalski denar. To gre lahko za medicinski fenomen, ne pa s pravnega vidika. Uničijo vsakogar, ki bi se zdel perspektiven in uničujejo kariere dragocenih ljudi ali podjetij celotne panoge ( npr. Cimos). Tudi Bojan Petan in njegov imperij lahko končna takoj v stečaju.Po odhodu z Dnevnika je novinarska trojka hitro medijsko obračunala s svojim prejšnjim lastnikom Bojanom Petanom. Bo se isto sledilo Odlazku? (Foto: Posnetek zaslona-Siol)Po odhodu z Dnevnika je novinarska trojka hitro medijsko obračunala s svojim prejšnjim lastnikom Bojanom Petanom. Bo se isto sledilo Odlazku? (Foto: Posnetek zaslona-Siol)Vendar poslovni imperij povezan z akterji družinske dinastije Odlazek sedaj razmišlja, da se mu ne more zgoditi popolnoma nič. Lahko se njihovi zaupniki hvalijo, da so Golobovo vlado oni postavili stokrat. Ter, da lahko tudi vsako vlado uničijo. In vsak finančni problem rešijo z inšpektorji na kavicah.Spoštovani, jaz bi vam svetoval, da se ne igrate tokrat z ognjem. Ko bodo z vaših podjetij odšli enkrat v prihodnosti Primož Cirman, Vesna Vukovič in Tomaž Modic vedite, da je z vašim poslovnim imperijem konec. Lahko vprašate Bojana Petana.Luka Perš

Tue, 9. Apr 2024 at 19:15

1019 ogledov

Kako dolgo bodo tisti, ki se niso nikoli preizkusili na volitvah izkoriščali Necenzurirano za medijske umore?
Že nekaj časa berem komentarje, da je spletni medij Necenzurirano provladni medij. Vsak se zelo dobro spomni medijskega poročanja s časa zadnje Janševe vlade. Verjetno so slovenski "resni osrednji" mediji 3 4 HOP OBALA objavljali včasih tudi večkrat tedensko "raziskovalne zgodbe" nekdanje novinarske trojke Vesne Vukovič, Primoža Cirmana in Tomaža Modica. Po zmagi Svobode na volitvah se je trojka "uradno" razbila. Vesna Vukovič je začutila, da je čas za politiko in je med drugim postala tudi generalna sekretarka sedanje največje vladajoče in parlamentarne stranke Gibanje Svoboda. . Slovenska javnost pa zdaj tudi nestrpno pričakuje, kje bo Vesna Vuković nadaljevala svojo poklico poto. Pri Martinu Odlazku? Mogoče SID banka, da bo slovenski javnosti sporočala, kam bodo šle milijarde iz sklada za obnovo Slovenije po poplavah? Mogoče kaj tretjega? Bomo videli.Le to vodi aktualni predsednik vlade dr. Robert Golob, v preteklosti dolgoletni predsednik uprave GEN-I. Tistega podjetja, ki je nakazalo 103 tisoč davkoplačevalskega denarja evrov podjetju, ki ga obvladujejo akterji nekdanje novinarske trojke. Že v preteklosti je Ivan Simič večkrat javno problematiziral zaslužke trojke Vukovič, Cirman in Modic na državnem spletnem mediju Siol. Zdaj pa sta tudi Modic in Cirman dobila še dodatne davkoplačevalske drobtinice. Modic kot strokovni sodelavec parlamentarne komisije o "strašnem medijskem imperiju" desnice, Cirman pa je bil s svojim projektom portala Necenzurirano izbran na kulturnem razpisu. Njegova žena Petra Bizjak Cirman pa je zasedla mesto v.d. direktorice Urada za vladno komuniciranjeTako smo v našem mediju predstavili približne zneske, ki so jih zelo verjetno v času delovanja podjetij Providentia in SEE M & C dobivali izplačila člani nekdanje dolgoletne novinarske trojke Vesna Vukovič, Primož Cirman in Tomaž Modic. V teh letih sta Vukovičeva in Cirman prislužila skoraj 400 tisoč evrov, Modic pa slabih 380 tisoč evrov. Težava je toliko večja, saj so večino svojih finančnih sredstev dobili od družb v državni lasti (Telekom, Gen-I itd..). Zelo verjetno nas ne bi niti presenetilo, če je bil del sredstev iz družbe Svet24 prenakazanih iz postavke oglaševalskega denarja državnih in paradržavnih podjetij. Isto je Bojan Požar pred parlementarnimi volitvami 2022 razkril, da obstajajo indici in govorice, da je portal Necenzurirano bil financiran tudi s pomočjo finančnih sredstev družbe, ki jo je vodil v preteklosti Andrej Ribič, zdaj kot predstavnik Svobode član uprave državnega DARS-a. Vendar opažamo, da večina medijskega in političnega prostora še zdaj ne ve umestiti Necenzurirano, kam paše. Ja, grobo gledano gre za levo liberalni raziskovalni medij. Evo kot smo mi desni raziskovalni medij. Vendar se tudi nazorski mediji se med seboj razlikujemo. Foto: Prava.siPotrebno je vedeti, kako se je vse začelo in kako. Mi smo vas na to opozorili v članku z naslovom Tandem Vukovič-Jamnik perverzna uničevalca slovenskega gospodarstva, političnega prostora, zasebnikov in intelektualcev!!! objavljen enajstega decembra 2022.O Vesni Vukovič smo takrat zapisali sledeče:Kdo sploh je Vesna Vukovič? Za večino slovenskih državljanov le zaposlena sodelavka stranke Gibanje Svoboda kot predstavnica stikov z javnostjo. Vendar jo je v zadnjih člankih dolgoletni in najbolje obveščeni novinar Bojan Požar razkril kot eno izmed osrednjih operativk poslovnega političnega omrežja predsednika Modre zavarovalnice Boruta Jamnika. Tudi označevanje za operativko je precenjeno- operativci so osebe, ki obvladajo svoj posel in tehnologijo posla, so nevidni, ciljno naravnani in brezkompromisni izvajalci, s postavljenimi mejami-; saj kot običajna trgovka z informacijami nastopa s pozicije strahovlade ob podpori posameznikov v represivnih strukturah, akreditacija novinarja pa njenemu ustrahovanju v naprej izbranim ciljnim žrtvam daje le fake legitimnost. Laži, večinoma brez preverjanja dejstev, z lahkoto lansira v eter javnosti, tako najbolj milo rečeno oblati žrtev in ji vzame kredibilnost, vedoč da se ne bo mogla obraniti niti predstaviti nasprotna dejstva in dokaze. S tem aktivira organe, tudi pregona ( vnaprej dogovorjen modus operandi, ki funkcionira boljše in učinkovitejše kot anonimke, ki žrtev dajo v postopek (normalno saj morejo vsako zadevo preveriti!), sama pa že ima spisan članek o preiskavi in postopkih. In tako počasi, počasi uničuje žrtev! Dokler se dokaže nedolžnost (če se sploh) je ta žrtev že zdavnaj pokončana. Gre za običajni medijski reket, pri čemer se je včasih mir kupovalo morda s naročilom kakšnega klipinga ali pa oglasom, s te pa tudi nekakšno varnost pred procesuiranjem. Kdo je Vesna Vukovič, katere prijateljski poljub in objem pomeni dokončno obglavljenje, s fake srbskim šarmom in zaigrano empatijo, katera modrookega predsednika, suvereno pokliče tudi pred žrtvijo. Kdo je Vesna Vukovič in kaj so njeni merljivi rezultati, koliko ima vodstvenih izkušenj, se je dokazala v gospodarstvu, javni upravi, pri oranju njive morda ( berite kmetijskih opravilih) da v stilu rimskega palca kroji usodno vnaprej označenim običajnim, normalnim, strokovnim, poštenim osebam, ki jih ona okarakterizira za gladiatorje. Prav Jamnik in Vukovičeva sta ob prvo umetni ustvarjeni gospodarski krizi v osrednjih vlogah izvedla krajo in grobarstvo nad postkomunistično gospodarsko srebrnino, za kar jima je priznati veščino manipulacije in seveda pogum. Sedaj pa se zgodba zaradi implozije in rastajočih obresti Jamnikovih gospodarskih parkirišč v slovenskih (državnih) podjetij, bankah, skladih bliža vrelišču. Nobeno parkirišče ni zastonj, posebej v lasti tujca. Vukovičeva je očitno pred novo naloga da kot izvrševalec ukazov brezkompromisno opravi zadane dolžnosti državnega uradnika Boruta Jamnika in prerazdeli še preostanek postkomunističnega finančnega nasledstva. Samo zato se gre, za vračanje in kanaliziranje davčnih milijonov in milijard preko opranega "čistega kapitala" v Slovenijo. Vesna Vukovič je vsaj zadnjih 15 let osrednja in glavna figura za usklajevanje teh akcij po želji obalnih veljakov samooklicanega rejnika državnega uradnika Boruta Jamnika. To kar je počela in počne ni novinarstvo. Njene nekdanje in nekatere še sedanje podpornice naj se lepo zamislijo, kaj so počele in počnejo na škodo vseh nas državljanov Republike Slovenije.Zakaj je nevarno, da nekdo od zunaj, ki se ne nikoli preizkusil na volitvah z akterji grobarjev slovenskega gospodarstva in denarjem davkoplačevalcev financira medije, da onemogoča svoje politične in gospodarske nasprotnike?Ne moreš denar davkoplačevalcev koristiti za vplivanje na politično dogajanje v nekem okolju. Ta sredstva za na vplivanje volilne baze za lastno korist. Še huje pa je, ker dosegajo ta usmerjena sredstva svoj največji učinek pri onemogočanju političnih in gospodarskih nasprotnikov. Točno na tej točki se ogroža demokracijo in nacionalno varnost. To, kar sem opozoril kot novinar če takšno ravnanje vodstva ene družbe s pomembnim položajem na trgu, ki je bil ustvarjen preko preobrazbe družbenega in državnega premoženja v oligopol oziroma monopol je to zelo škodljivo.Foto: Prava.siVse to bi bilo potrebno takšno posamično ravanjanje preganjati z vso odgovornostjo. Zdaj pa, če so takšna ravnanja organizirana zunaj podjetja in istočasno v večih strateških podjetjih hkrati ( npr. Gen-I, Telekom, zavarovalnice, banke) in sočasno gre pa za ogrožanje nacionalne varnosti na najvišji stopnji.Če pa je vse to organizirano s strani osebe, ki je navaden državni uradnik manipulator in se še ni nikoli preizkusil na volitvah bi pa morali vsi udeleženci ki pomenijo karkoli v držav odgovorno stopiti skupaj. Za to posamično največjo nevarnost stopiti skupaj ne glede na politično pripadnost in ideologijo. Samo tako se bodo vzpostavili nazaj narušeni temelji demokracije v Sloveniji.Čas je, da bi morali ukrepati tudi vsi tisti mediji, ki so prejeli sredstva od akterjev omrežja grobarjev slovenske politike in gospodarstva. Samo poglejte, kaj se dogaja od premiera Pahora naprej ter vsem njegovim naslednikom. Vedno ista zgodba. Kdaj boste spregledali!???Čez noč so zgradili boljšega od prejšnjega, potem pa ga zrušili kot najslabšega do sedaj v politiki. V gospodarstvu pa so vse zrušili in celo dali zepreti skoraj vse direktorje, ki so kaj veljali. Državljane namerno zadolžili. S tem norčevanjem je treba nehati.Ruši se vse. Leve in desne. To je noro. Za koga delajo? Za katero interesno lokalno ali tujo skupnost delajo? Zato se bo morala novinarska ekipa Necenzurirano vprašati, za koga in zakaj in kako to počnejo. Morda bi bil čas, da pri Necenzurirano opravijo avto analizo. Brez prisotnosti enega izmed nekdanjih državnih uradnikov z Dunajske 119 v Ljubljani.Luka Perš

Mon, 8. Apr 2024 at 10:44

5172 ogledov

Vukovič in Cirman skasirala skoraj 400 tisoč evrov, Modic pa 380 tisoč evrov za pisanje interesov omrežja Boruta Jamnika!
Razkrivamo dokument, v katerem je razkrit tok denarja med družbami Svet24 d.o.o v večinski lasti nekdanje žene Martine Odlazka Alenke Nardin, družbo GEN-I, Adventura Holdings v večinski lasti družine Klarič v podjetja Providentia, SEE M & C. Obe podjetji sta znani po tem, da služita predvsem za izplačilo zneskov nekdanje novinarske trojke Primož Cirman, Vesna Vukovič in Tomaž Modic. Kako je potekal tok denarja? Po shemi sodeč se lahko sklepa, da so od ustanovitve Providetie v letu 2016 in podjetja SEE M & C leta 2017 prejeli sledeče zneske: Primož Cirman in Vesna Vukovič skoraj 400 tisoč evrov, Tomaž Modic pa slabih 380 tisoč evrov. Prvo so znesek od družb Providentie in SEE M & C nakazili na bančne račune, kjer imajo odprte svoj status samostojnega podjetnika. Z teh računov pa so si večino zneska nakazali na svoje osebne bančne račune. V dokumentih o transakcijah, ki smo jih prejeli med drugim tudi piše da so v zvezi z nakazili s tem podani razlogi za sum storitve kaznivih dejanj določenih v kazenskem zakoniku, ki se preganjajo po uradni dolžnosti in za katere je predpisana kazen zapora. V preteklih letih je del slovenskih medijev večkrat kritično pisal o poslovanju omenjenih družb Providentia in SEE M & C. Vesna Vukovič pa še do dandanes noče pojasniti, zakaj je podjetje SEE M & C prejelo 103 tisoč evrov davkoplačevalskega denarja od družbe GEN-I, ki jo je takrat vodil sedanji predsednik vlade dr.Robert Golob. Jo je pa razkrila v eni izmed svojih kolumn nekdanja novinarke Tarče, sedaj urednica Odlazkovega medija Preiskovalno Nataša Markovič. Le ta je zapisala sledeče: "Kot je povedala novinarskim kolegom, je za honorarje iskala dolžnike Gen I-ja. Težko delo copy paste klikanja med ID številkami stavb, ki jih potem vpišeš v zemljiško knjigo!" V preteklosti se je tudi poročalo, da je imela družba Providentia blokirane bančne račune in so bili prisiljeni odpreti bančni račun Revolt v Litvi. A kot kažejo sedaj sveži podatki, se jim je z nastopom sedanje vlade finančna situacija umirila in izboljšala. Ob tem moramo dodati, da je novinarska ekipa Necenzurirano večkrat zavrnila vse namige o svojem spornem poslovanju. Večkrat pa je bilo tudi že razkrito, da so ključni medijski igralci omrežja Boruta Jamnika, katerega so v Slovenskih novicah leta 2019 označili za grobarja slovenskega gospodarstva. Kdor zelo podrobno spremlja njihove članke lahko opazi, da novinarska trojka Boruta Jamnika nikoli ne omenja ali da bi bila do potez akterjev njegovega omrežja preveč kritična. Na sliki pa smo tudi prekrili vse zneske in tudi osebne podatke trojice, kjer imajo odprte svoje lastne bančne račune. Na sliki so vidni le podatki, ki so javni dostopni.Poglejmo prvo primer podjetja Providentia. V preteklosti so v podjetju imeli svoje lastniške deleže Primož Cirman, Suzana Rankov in Vesna Vukovič. Kasneje je omenjena trojica svoj lastniški delež podjetja prenesla na Nejca Rozmana iz Domžal. Le ta je postal 80-odstotni lastnik, dolgoletni prokurist podjetja in novinar Necenzurirano Tomaž Modic pa je ohranil 20-odstotni delež. O lastniški strukturi podjeta Providentia pa sem pisal še kot novinar Nova24tv v članku z naslovom [Ekskluzivno] Medijski tajkun Odlazek financira novinarsko trojko preko podjetja Kokos! Lastnik Kokosa je nekdanja žena Odlazka, Alena Nardini!.Shema, kako je potekal tok denarja iz družb Svet24, Gen-i in Adventura Investments v družbi Providentia in SEE M &C, ki so jo obvladovali nekdanji člani novinarske trojke Primož Cirman, Vesna Vukovič in Tomaž Modic. (Foto: Prava.si) Iz družbe Providenta od januarja 2016 do novembra 2021 sta si Cirman in Vukovič izplačala skoraj 300 tisoč evrov, Tomaž Modic pa nekaj nad 260 tisoč evri!Kaj se je dogajalo z eno izmed transakcij podjetja Svet24 družbi Providentia? Navedena transakcija denarja se je zgodila v času, ko je bilo sklenjeno sodelovanje med družbama Providenta in Svet24. Že takrat so napisali, da z družbo Svet24 poslovno sodelujejo, da na spletni strani Necenzurirano tržijo medijske objave družbe Svet24. Portal Necenzurirano pa je pričel delovati v februarju 2020, ko se je že jasno nakazovalo, da bo po odstopu takratnega predsednika vlade Marjana Šarca sestavljena nova vlada pod vodstvom Janeza Janše. Družba Svet24 je v Providentio nakazala nekaj več kot 350 tisoč evrov. Z družbe Providentia pa so v tem časovnem obdobju novinarski trojki Cirman, Vukovič in Modic nakazali sledeče zneske. Sodeč po shemi sta si znesek iz Sveta24 razdelila Tomaž Modic in Primož Cirman. Vendar, ko smo shemo malce bolj podrobno preučili smo ugotovili, da so na shemi prikazani celotne zneske vseh novinarjev, ki so jih prejemali od leta 2016, ko se je ustanovila družba Providentia za potrebe pisanje člankov na državnem Telekovem mediju Siol. Omenjeno državno podjetje obvladovali akterji omrežja grobarja slovenskega gospodarstva. Borut Jamnik je bil od leta 2013 do 2017 zasedal mesto predsednika NS Telekoma, kasneje pa se je zaradi "ženskih kvot" z mesta predsednika NS Telekoma umaknil nekdanji predsednici uprave SDH, zdaj direktorici GEN-I Milano Lidiji Glavina. Providenta pa je od ustanovitve podjetja v januarju 2016 do novembra 2021 nakazala Primožu Cirmanu in Vesni Vuković skoraj 300 tisoč evrov, Tomaž Modicu nekaj nad 260 tisoč evri. Bojan Požar je prvi razkril nakazane zneske podjetju SEE M & C, ki ga je obvladovala zdaj že nekdanja novinarka Dnevnika, Siola in Necenzurirano Vesna Vukovič, zdaj tudi že nekdanje generelne sekretarke Golobove Gibanja Svoboda. (Foto: Posnetek zaslona-Požareport)SEE M & C: Od septembra 2017 do konca leta 2021 sta Vesna Vukovič in Primož Cirman prejela nekaj nad 100 tisoč evri, Tomaž Modic pa malce nad 120 tisoč evrov! Že v preteklosti je Bojan Požar v svojem Požareporu razkril podatke, koliko so podjetja GEN-I, Gorenje, Brio svetovanje, Adventura Holdings nakazali v podjetje SEE M & C. Podjetje je v septembta 2017 ustanovila Vesna Vuković. Osemnajstega marca 2019 ga je prevzel stoodstostno lastniško Mitja Zorko.Trinajstega aprila 2022 je podjetje lastniško prevzela Media Partner Agencija, še eno izmed podjetij, ki ga upravljajo akterji povezani z družino Odlazek. Istega leta, devetega septembra je lastnik omenjenega podjetja postal Primož Cirman. Le ta ga je tudi poslal v likvidacijo in je na spletni strani e-bonitet naveden kot likvidacijski upravitelj podjetja. O zgodovini podjetja SEE M & C in njegovi likvidaciji pa si lahko preberete v članku novinarja Petra Jančiča z naslovom CIRMAN LIKVIDIRAL BIZNIS, KI GA JE USTANOVILA VUKOVIĆEVA, GEN-I PA NAKAZAL 103.000 EVROV.Od leta 2017 pa do njene likvidacije sta Primož Cirman in Vesna Vukovič prejela nekaj nad 100 tisoč evri, Tomaž Modic nekaj nad 120 tisoč evri. Če sedaj seštejemo zneske, sta Cirman in Vukovič prejela skoraj 400 tisoč evrov, Tomaž Modic pa slabih 380 tisoč evrov od januarja 2016 do novembera 2021.Omenjene zneske so si prvo nakazali na svoje bančne račune, kjer imajo odprt status samostojnega podjetnika. Vse to je potekalo v časovnem razmiku med januarjem 2016 do konca leta 2020 oz. 2021. S teh računov pa so si nakazali na svoje osebne bančne račune. Tako je Vesna Vukovič slabih 200 tisoč evrov vložila v nakup nepremičnine, ki jo je posedoval oz. prodajal Pavel Ocepek, slabih 90 tisoč evrov pa ima shranjenih na svojem varčevalnem računu. Cirman pa si je v tem časovnem obdobju nakazal nekaj več kot 190 tisoč evrov na svoj osebni bančni račun, Modic pa slabih 270 tisoč evrov.V preteklosti je bilo napisanih več kritičnih člankov o poslovanju novinarske trojke. V njihovo zakonitost poslovanja je v preteklosti večkrat podvomil eden najboljših davčnih strokovnjakov v Sloveniji Ivan Simič. To je tudi sam večkrat javno izpostavil v svojih kolumnah. Novinarji Necenzurirano pa so sami večkrat izjavili, da so imeli v preteklost več davčnih inšpektorskih kontrol, a nikoli ni bilo ugotovljenih nepravilnosti.Luka Perš

Thu, 4. Apr 2024 at 14:03

1391 ogledov

ŠKANDALOZNO! "Hamas ljubitelj" Boris Vasev OŽIGOSAL mlado članico SDS Zalo Klopčič za RASISTKO!
Kdaj se bo enkrat za vselej končala WOKE histerija? Kdaj se bo nehalo označevati vse tiste osebe za ksenofobe, rasiste, šoviniste samo zato, ker povejo kakšno kritično misel o WOKI ideologiji oz. po slovensko ideologija prebujenstva? Prav to je spet doživela mlada članica SDS Zala Klopčič. Eden najbolj znanih "ljubiteljev Hamasa" #depolitizirani novinar MMC RTV Slovenija Boris Vasev je članico Slovenske demokratske mladine ožigosal za rasistko. To le zato, ker se Zali Klopčič ne zdi okej, da bo vlogo Julije v gledališki predstavi v Londonu igrala temnopolta igralka in to pripisala vplivu ideologije WOKE.V preteklosti se je pogrešalo predvsem na desnem političnem polu, da se za svoja politična prepričanja ne upa izpostavit noben mlad posameznik. Rečeno, storjeno. Tako sta v preteklosti skupni podkast ustanovili mladi članici SDS Karin Planinšek in Zala Klopčič. Hitro sta se znašli v Mladini, kjer so diskreditirali njuno delo. A to obeh mladih punc iz SDS ni ustavilo ter še danes ustvarjata vsebine za svoje sledilce in podpornike.Mladi članici SDS Zala Klopčič in Karin Planinšek sta se odločili, da bosta svoja stališča predstavljali v podkastu Na tekočem. Hitro sta obe dobili medijsko porcijo v woke mediju Mladina. Kasneje je šla Zala Klopčič svojo pot, Karin Planinšek pa še vedno ustvarja podkast Na Tekočem. Kasneje sta šli vsaka svojo pot, saj se je Zala Klopčič odločila za svojo samostojno pot. Karin Planinšek pa še vedno ustvarja podkast Na tekočem. Zala se je odločila, da bo jasno in glasno izražala svoje kritike glede ideologije prebujenstva. To je tudi storila in to tudi redno počne. Njena svobodna volja.Tako nam je predstavila sporno predavanje Milana Brgleza in Erika Valenčiča v Gimnaziji Šentvid, svojo kritiko na serijo Prvič predvajano na RTV Slovenija ter cenzura njenega videoposnetka na portalu Youtube. Zaradi "ene Zale" se je prižgala celotna medijska mašinerija v branjenje "svete ideologije prebujenstva in LGBT".Zali Klopčič(Foto: Youtube)Škandalozno! "Hamas ljubitelj" Boris Vasev ožigosal Zalo Klopčič za rasistko!!Zalo Klopčič je pred dnevi zmotila novica, da bo v novi gledališki predstavi Romeo in Julija igrala vlogo Julije temnopolta igralka. Med drugim je povedala, da jo vedno osupne, kako daleč so pripravljeni iti s temi woke forami. To je to. Se vam zdi njeno izraženo mnenje rasistično?????In koga je zmotil zapis med drugim? Znanega aktivistiščnega woke novinarja in ljubitelja Hamasa Borisa Vaseva. Le ta je s svojimi velikokrat žaljivimi izjavami razburjal podpornike desnice. V preteklosti so bili tudi pozivi, da bi moral zaradi spornih vsebin tvitov zapustiti mesto novinarja na MMC RTV Slovenija. Vendar je Vasev sedaj na varni strani ulice, saj je bil eden izmed ključnih borcev za "#depolitizirano" RTV Slovenija.Vasev je vsebino Zale Klopčič komentiral s sledečimi besedami:"Moje predvidevanje je, da si Zala z rasizmom gradi status, ki ga bo nekoč izkoristila za prodajo čajev a la Džirlo."Resno, Boris Vasev? Zdaj pa smo že rasisti, če se nam ne dopade, da bo glavno vlogo Julije igrala temnopolta igralka? To si upa zapisati novinar, ki slovi kot "ljubitelj" teroristične skupine Hamas! Kdaj se bo enkrat za vselej končala WOKE histerija? Kdaj se bo nehalo označevati vse tiste osebe za ksenofobe, rasiste, šoviniste samo zato, ker povejo kakšno kritično misel o WOKI ideologiji oz. po slovensko ideologija prebujenstva? Umirite konje, wokovci!Luka Perš

Wed, 3. Apr 2024 at 17:54

1795 ogledov

Dokument srbskega Urada za preprečevanje pranje denarja: Med Berishajem in GEN-I Beograd prišlo do suma kaznivih dejanj!
Razkrivamo ključen podatek s strani srbskega urada za preprečevanje pranje denarja o spornin nakazilih srbske podružnice podjetja GEN-I kosovskemu diplomatu Martinu Berishaju. Med drugim piše, da so s pomočjo tujih uradov za preprečevanje pranje denarja ugotovili sum povzročitve kaznivega dejanja. Vendar noben medij ni objavil ključnih podatkov, ki razkriva sporno delovanje Berishaja. Tako je srbski urad za preprečevanje pranje denarja na podlagi vseh podatkov sklenil sledeče. Ugotavljajo, da so s pomočjo tujega organa znotraj organizacije FIU prišli do zaključka, da so bili v obdobju od 12.12.2016 do 27.10.2017 izplačani visoki zneski gotovine v višini 596.150,00 EUR. Sredstva so bila izplačana na podlagi posojilnih pogodb in na podlagi sredstva o izplačilu dobička ustanovitelju podjetja Martinu Berishaju. Kot še razkriva besedilo dokumenta srbskega urada za preprečevanje pranje denarja bilo zabeleženo odplačilo v dokumentu navedenih posojil do Martina Berishaja, čeprav je pogodbeni rok odplačila posojila potekel Berishajeve črnogorske hčerinske družbe MB Consulting doo Podgorica. Vsi zbrani podatki nakazujejo na kazalec suma, da so bila poplačila GEN-I doo Beograd do MB Consulting doo Podgorica z uporabo simulirane (lažne) dokumentacije. S tem pa so po mnenju srbskega urada za preprečevanje pranje denarja nezakonito prikazovali visoke cen stroškov poslovanja pravne osebe z namenom zmanjševanja zneska davčnega dolga. Že večkrat smo poudarili, kakšna je vloga urada za preprečevanje pranje denarja. Njena vloga je predvsem obveščevalna in v primeru sumov kaznivih dejanj posredujejo odgovornim institucijam kot so FURS, NPU itd.. To so tudi storili in posredovali sume kaznivih dejanj tako na FURS kot na NPU. Ker je omrežje akterjev grobarjev slovenskega gospodarstva ugrabilo ključne pozicije v FURS NPU. Ali bo saga o balkanskih poslih GEN-I pod takratnim vodstvom sedanjega predsednika vlade dr. Roberta Goloba dobila epilog? Ste že pozabili na vsa javna razkritja o Ankaranskem-Hrvatinskem hribu, spoštovani državljani? Že slabi dve leti se sprašujemo, kaj počne kraljica postopkov-tožilstvo?V lanskem letu je bil naš medij skoraj dva meseca frontman afere o nepojasnjenih milijonskih nakazilih državnega GEN-I v njihove hčerinske družbe v Srbiji, Bosni in Hercegovini, Albaniji in Kosovu. Po uradnih podatkih na spletni aplikaciji ERAR se je razkrilo, da je v letih 2015 do konca leta 2021 oziroma začetka leta 2022 bilo iz državnega GEN-I nakazanih več kot 80 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja. Že pred meseci pa je Nova24tv razkrila v enem izmed svojih člankov, da so podatki na ERARU napačni! Na laž pa ERAR postavljajo uradni podatki Urada za preprečevanje pranje denarja. Po njihovih uradnih podatkih je GEN-I pod vodstvom aktualnega predsednika vlade dr. Roberta Goloba nakazalo 255 milijonov evrov. V letih 2016 in 2019 se je ugotovila trideset milijonska razlika med podatki na ERARU in Uradom za preprečevanje pranje denarja za GEN-I podružnici v Srbiji in Bosni in Hercegovini.Zdaj pa se je moral tudi eden izmed osrednjih akterjev afere, kosovski diplomat Martin Berishaj, udeležiti zaslišanja pred posebnim tožilstvom v Prištini. Preiskavo proti Berishaju je pred meseci potrdila kosovska Agencija za za preprečevanje korupcije, ki je tudi podala kazensko ovadbo na tožilstvo. Preiskavo pa so potrdili tudi na nižjem tožilstvu v Prištini. V preteklosti pa je o spornih poslih GEN-I na Kosovu ter vlogi kosovskega diplomata Martina Berishaja preiskovala kosovka parlamentarna komisija.Foto: Posnetek zaslona-Nova24tvAli bomo končno izvedeli v Sloveniji, kam je izginilo na desetine milijonov evrov davkoplačevalskega denarja v hčerinskih družbah GEN-I na območju Zahodnega Balkana?Afera je eksplodirala tik pred aprilskimi parlamentarnimi volitvami v Sloveniji v letu 2022. Mi smo je ekskluzivno namignili, PLANET TV pa je bil prvi medij, ki je slovenski javnosti predstavil del dokumentacije o financiranju podjetij Martina Berishaja s strani predvsem srbske podružnice GEN-I Beograd. Podobne dokumente so razkrili tudi v oddaji Tarča, kjer so problematizirali balkanske posle podjetja GEN-I. V tej oddaji je blestel tudi predsednik uprave GEN-I Maks Helbl, dolgoletni vodja pravne službe v GEN-I in tudi soprog generalne sekretarke vlade Monike Helb. Tudi soproga Helbla je bila v preteklosti zaposlena v Gen-I.Med drugim je povedal, da matična družba! nima dostopa do podatkov hčerinskih družb! A pred njim je bil po sklepu sodišča v Krškem za predsednika uprave GEN-I imenovan Igor Koprivnikar, dolgoletna desna roka Roberta Goloba (nekateri ga tudi poimenujejo Golobov mastermind), ki pa je sam zastopnik DVANAJSTIH HČERINSKIH DRUŽB v tujini! Pa verjetno so imeli Golob, Koprivnikar in Helbl vsi pisarno na Dunajski 119 v Ljubljani???? Poleg tega se GEN-I obnaša ves čas kot "država v državi." Afere sploh ne bi bilo, če bi na GEN-I temeljito razložili, kam so izginili na desetine milijonov evrov v hčerinskih družbah v tujini??? Vse kaže, da se bo nekaj premaknilo tudi v Sloveniji. Pred kratkim je Državni svet izglasoval sklep, da mora državni zbor ustanoviti preiskovalno parlamentarno komisijo. Na svetnike so se po poročanju Tarče vrstili "prijateljski klici" "davnih prijateljev", da naj premislijo kako bodo glasovali. V Mladini so šli še dlje ter napisali članek, da je ideja za ustanovitev komisije padla v Slovenskih goricah pri svetniku Davidu Klobasi. Angažirali so tudi stari LDS ORTO KADER, odvetnika Mirka Bandlja, ki bo verjetno uporabil kot odvetnik GEN-I vsa pravna sredstva, da do ustanovitve komisije ne pride. Sam je večkrat ponovil "pravljico", da je bil GEN-I večino časa zasebna družba! Spoštovani Mirko Bandelj, kako je lahko družba zasebna, če jo je USTANOVILA DRŽAVA! Verjetno bo končno odločitev o ustanovitvi komisije sprejelo Ustavno sodišče. Vsaj tako se je dalo med vrsticami razbrati naslednje korake Bandlja.Foto: Prava.siRazkrivamo ključni del dokumentacije srbskega urada za preprečevanje pranje denarja, da je prišlo med poslovanjem Berishaja in Gen-i Beograd do sumov kaznivih dejanj!Različni mediji Zahodnega Balkana so razkrili delček mozaika zgodbe o delovanju GEN-I na tem območju. Tako smo v našem mediju januarja 2023 zgodbo zložili v smiselno celoto v članku z naslovom FOLLOW THE MONEY: Kako so iz slovenskega GEN-I plačali Martina Berishaja! Kam je poniknilo skoraj 100 milijonov evrov?!. Zdaj pa smo ugotovili, da se del pomembne dokumentacije še ni predstavil slovenski javnosti. V naše uredništvo smo tako pridobili dokumente srbskega urada za preprečevanje pranje denarja, kjer se jasno nakazuje na sum povzročenih kaznivih dejanj.Med drugim v njem tudi piše, da je srbski urad za preprečevanje pranje denarja v izmenjavi s tujimi uradi za preprečevanje pranje denarja združeni na evropski ravni v organizacijo Financial Inteligent Units-FIU. Tako so pridobili informacije o Berishajevi hčerinski družbi MB Consulting . Sporni sta se jim zdeli transakciji z dne šestega in sedemnajstega junija 2020 v višini 72.019,00 EUR nakazani s strani družbe GEN-I Beograd. V nadaljevanju dokumenta se ponavljajo razkriti podatki s Tarče in Planet TV. Vendar noben medij ni objavil ključnih podatkov, ki razkriva sporno delovanje Berishaja. Tako je srbski urad za preprečevanje pranje denarja na podlagi vseh podatkov sklenil sledeče. Ugotavljajo, da so s pomočjo tujega organa znotraj organizacije FIU prišli do zaključka, da so bili v obdobju od 12.12.2016 do 27.10.2017 izplačani visoki zneski gotovine v višini 596.150,00 EUR. Sredstva so bila izplačana na podlagi posojilnih pogodb in na podlagi sredstva o izplačilu dobička ustanovitelju podjetja Martinu Berishaju. Kot še razkriva besedilo dokumenta srbskega urada za preprečevanje pranje denarja bilo zabeleženo odplačilo v dokumentu navedenih posojil do Martina Berishaja, čeprav je pogodbeni rok odplačila posojila potekel Berishajeve črnogorske hčerinske družbe MB Consulting doo Podgorica.Vsi zbrani podatki nakazujejo na kazalec suma, da so bila poplačila GEN-I doo Beograd do MB Consulting doo Podgorica z uporabo simulirane (lažne) dokumentacije. S tem pa so po mnenju srbskega urada za preprečevanje pranje denarja nezakonito prikazovali visoke cen stroškov poslovanja pravne osebe z namenom zmanjševanja zneska davčnega dolga.Že večkrat smo poudarili, kakšna je vloga urada za preprečevanje pranje denarja. Njena vloga je predvsem obveščevalna in v primeru sumov kaznivih dejanj posredujejo odgovornim institucijam kot so FURS, NPU itd.. To so tudi storili in posredovali sume kaznivih dejanj tako na FURS kot na NPU. Ker je omrežje akterjev grobarjev slovenskega gospodarstva ugrabilo ključne pozicije v FURS NPU. Ali bo saga o balkanskih poslih GEN-I pod takratnim vodstvom sedanjega predsednika vlade dr. Roberta Goloba dobila epilog? Ste že pozabili na vsa javna razkritja o Ankaranskem-Hrvatinskem hribu, spoštovani državljani? Že slabi dve leti se sprašujemo, kaj počne kraljica postopkov-tožilstvo?Luka Perš
Teme
Balkanska medijska eksplozija msm Index Kosovonline AlbaniaPost GEN-I watchdog Igor Koprivnikar Robert Golob Martin Berishaj

Zadnji komentarji

viktor hajsinger :

3.3.2024 08:48

Da, da...

Prijatelji

NAJBOLJ OBISKANO

Afera Follow the money eksplodirala v balkanski javnosti! Slovenski WATCHDOGI SO TIHO!!! Dejanja Martina Berishaja so NO-GO!