Podpri delovanje neodvisnega raziskovalnega medija prava.si
PODRTIJA IN GOLOBOV WATERGATE: Ugrabitev UPPD???, zloraba FURS???, curljanje tajnih podatkov v medij Necenzurirano???
Grobarji slovenskega gospodarstva bežijo pred IMPLOZIJO!
prava .
Slovenija

Torek, 12. Marec 2024 ob 08:43

Odpri galerijo

Foto: Posnetek zaslona-Pozareport, Portalplus, Gov.si, Prava,si, Facebook

Dobro jutro, slovenski organi pregona. Ja???, resno???, po treh mesecih ste izvedli šestnajst hišnih preiskav v zadevi Litijska. Bravo, slovenski državljani so ponosni na vas! Pa resno, koga vi hecate!????

Zdaj, ko so že vsi dokazi postali stokrat kontramirani v dveh mesecih! Če bi vi bili resna neodvisna institucija, bi takoj že 30. decembra po izvršilu kupnine v pripor odpeljali pravosodno ministrico Dominiko Švarc Pipan, Nino Zidar Klemenčič in Sebastjana Vežnaverja. Ne, vi ste raje 60 dni s pomočjo delom tožilstva in delom vaših sokolegov v NPU in preostalih delih policije ustvarjali medijsko zgodbo, da se ključnim akterjem ne bo zgodilo popolnoma nič.

Kdo so osumljenci? Prav tistih enajst oseb, ki jih je v svojem javnem poročilu kot ključne krivce ožigosala z dušo Keyserja Sozeja nekdanja ministrica za pravosodje dr. Dominika Švarc Pipan. Med dosedanjimi osumljenci tako ni Švarc Pipan, odvetnice Zidar Klemenčič, Igorja Šoltesa in nikogar z finančnega ministrtva!To le pomeni, da je UPPD spet mižal na eno oko. So pa ugotovili, da si je nekdo protipravno razdelil 3,4 milijona evrov. To še ni vse, zdaj bo še državno odvetništvo zahtevalo še eno cenitev. Res, Ankaransko-Hrvatinski hrib, že ste dolgočasni z vašo zgodbo!

Bumerang afere slovenske verzije afere Watergate

Vse kaže , pa se dogaja bumerang afekt afere WATERGATE tako vladni koaliciji kot "resnim" osrednjim medijem. V lanskem letu smo spremljali 3 4 HOP OBALA! medijski policijski tožilski stampedo nad nekdanjega direktorja Urada za preprečevanje pranje denarja dr. Damjana Žuglja. Vzrok pa, da naj bi pod njegovim vodstvom nezakonito brskali bančnih računih več kot 200 fizičnih oseb. Med njimi se je najbolj problematiziralo brskanje računov balkanskega medijskega mogotca Dragana Šolaka.

Foto: Posnetek zaslona- N1 Slovenija

Mi smo v našem mediju v več člankih predstavili, zakaj so Šolakovi mediji ter ostali 3 4 HOP OBALA osrednji "resni" mediji v tem primeru tako panični. Odgovor se skriva v sedanji direktorici UPPD Anki Vrabec Božič (živeča na območju Ankaransko-Hrvatinskega hriba), ki je bila pred zasedbo direktorske funkcije zaposlena v eni od družb, ki je lastniško povezana z Draganom Šolakom. Prav Vrabec Božič bi naj v mandatu Žuglja bdela v UPPD nad primerom Šolak. Konflikt interesov, spoštovana Vrabec Božič, Šolak in KPK!?
Damjan Žugelj pa je kot odgovor na vse medijske tožilske policijske očitke in ustrahovanja odgovoril s tremi obsežnimi, strokovnimi analizami o današnji politični tožilski policijski situaciji v naši državi.

Kdor je zelo pozorno prebral vsa tri njegova sporočila za javnost bo hitro ugotovil, da je Damjan Žugelj izpostavil le tisto, kar mi v našem mediju opozarjamo že DVE LETI! Da je našo triintrideset let staro Slovenijo UGRABILA majhna klika z Obale (mogoče 20 posameznikov) z mešanico akterjev ugrabiteljev slovenskega gospodarstva in akterjev ugrabiteljev dela slovenskega pomorstva. Težava je, da prihaja za vse IMPLOZIJA. Ja, zato pa smo se malo medijsko politično klali dva meseca na zgodbi Litijska, a ne akterji omrežja Splošna plovba Portorož in tokrat za spremembe akterji omrežja Sava Re, ki pa so tako le del operativnega omrežja akterjev grobarjev slovenskega gospodarstva?

Foto: Prava.si

Tako pridemo do zgodbe, ki je prejšnji teden razburjala slovensko javnost. V njej se je pojavilo tudi moje ime. A vse bolj se zdi, da se dogaja le klasičen 3 4 HOP OBALA medijski politični policijski tožilski konstrukt proti tistim medijem, ki veljamo za janšiste. Pa če tudi sami Janšo kdaj pa kdaj zelo ostro skritiziramo. Ne, samo če kaj BEVSKNEŠ proti NJIM, si takoj označen za janšista! Ampak Obala pa se smeji, ko spet pobira smetano!

Dolgoletni raziskovalni novinar Bojan Požar je pretekli teden napisal serijo člankov, kjer je razkrival WATERGATE v sedanji vladi pod vodstvom dr. Roberta Goloba. V njih je problematiziral, da za potrebe političnega cirkusa nad mediji blizu desnice oz. medijem, ki so kritični do tranzicijske levice bila ustanovljena preiskovalna parlamentarna komisija, ki se ukvarja z financiranjem teh medijev. Kot kaže, do sedaj ni bil posebej pozoren na izjave nekdanje predsednice omenjene komisije Mojce Pašek Šetinc. Ob našem laičnem spremljanju afere je bila vsa spornost razkrita že v mesecih oktober in november 2023. Verjetno je zadeva medijski pospešek dobila z objavo Mojce Pašek Šetinc, da so ji na Delu cenzurirali njen intervju in nekaj njenih odmevnih medijskih izjav je takoj zatreslo Golobovo vlado. Še Vesna se je "odločila", da bo zapustila mesto generalne sekretarke Gibanje Svoboda. Jp, mogoče pa je le "ubogala" svoje bogove.

Ključna težava omenjene parlamentarne preiskovalne komisije je neutemeljeni prejem zasebnih tajnih podatko s strani FURS-a v o preiskovancih komisije. Tako smo lahko spremljali medijski ping pong med Mojco Pašek Šetinc in direktorjem FURS-a Petrom Grumom, kdo je dejanski krivec za nastalo situacijo!

Foto: Posnetek zaslona-Požareport.

Necenzurirano pridobiva tajne podatke Urada za preprečevanje denarja????????????

Že nekaj časa lahko v člankih spletnega medija Necenzurirano večkrat lahko opazite, da so njihovih člankih včasih objavljene informacije, ki veljajo za tajne v institucijah Urad za preprečevanje pranje denarja, Finančne uprave Republike Slovenije, Nacioanlnega preiskovalnega urada, dela specializiranega državnega tožilstva itd.. Kot ključno akterko v tej aferi raziskovalni novinar Bojan Požar opredeljuje nekdanjo novinarko Necenzurirano in kmalu "nekdanjo" generalno sekretarko stranke Gibanje Svoboda Vesno Vuković.

Vsak medij ima svojo zgodovino. Enako jo imajo tudi novinarji Necenzuriranega. Glede na to, da se omenjena komisija ukvarja s financiranjem medijev, bom z največjim veseljem pred celotno slovensko javnostjo "ure in ure" govoril o finančni plati tega portala. Že kot novinarje Siola in njihove nekdanje družbe Providentia jih je razkril eden najboljših slovenskih davčnih strokovnjakov Ivan Simič.

Sam pa sem kot novinar Nova24tv o celotnih hobotnici podjetja Providentia napisal v članku z naslovom [Ekskluzivno] Medijski tajkun Odlazek financira novinarsko trojko preko podjetja Kokos! Lastnik Kokosa je nekdanja žena Odlazka, Alena Nardini! objavljen dne 1.2.2021.

Foto: Posnetek zaslona- Nova24tv

Kot je razkril Požar, ima direktor družbe Providentia Tomaž Modic, kjer je bil ustanovljen spletni medij Necenzurirano kot strokovni sodelavec ene izmed preiskovalnih komisij sestanke s predstavniki Računskega sodišča, Finančne uprave Republike Slovenije, Slovenske obvščevalne službe in Nacionalni preiskovalni urad.

V preteklosti pa se je slovenska javnost že zgražala nad primerom, ko je Vesna Vukovič "podala kazensko ovadbo" in "nehote obiskala" še direktorja NPU Darka Muženiča. Ampak Vesne ne ganejo niti tvoja jasna opozorila Eugenija Carl, jebiga! Za njo sta bogova le Golob in Jamnik prosto po Sebastjanu Jeretiču!

Foto: Kako so akterji omrežja grobarjev dela slovenskega pomorstva "razkrivali" delovanje Vesne Vukovič. (Foto: Posnetek zaslona RTV Slovenija)


Svoja zadnja razkritja in po več kot 60 dneh!!! sprožene policijske hišne preiskave v aferi Litijska ter Golobovo afero Watergate je Bojan Požar na svojem profilu na x zapisal sledeče:

"Če so lahko prestavili aretacijo ruskih vohunov, potem lahko usmerjajo tudi to, kdaj bo policija izvedla hišne preiskave
- Včeraj pride v javnost mega eksplozivna zgodba. Watergate Golobove Svobode, ki jo javno potrdi vsaj ena isajderska poslanka, nejavno pa itak mnogi, afera pa lahko odnese generalno sekretarko vladajočega Gibanja Svobode in generalnega direktorja Fursa, no vsaj morala bi jih. Ampak, glej ga zlomka, ravno danes zjutraj štartajo hišne preiskave v aferi Litijska, potem ko se že 2 meseca cela država ukvarja s to afero. In kdo to prvi objavi, spet, glej ga zlomka: Necenzurirano, portal ki ga obvladujeta Vesna Vuković in premier Robert Golob, in tisti portal, ki je preko novinarja-preiskovalca Tomaža Modica tudi neposredno vpleten v Watergate Golobove Svobode.
"Saj, kakšen smisel sploh imajo hišne preiskave dva meseca potem, ko so dokazi že zdavnaj počiščeni?!"
In zdaj, glavni keč: z malo teorije zarote bi lahko rekli, da je nekdo včeraj poklical na policijo, naj hišne izvedejo danes. 24 ur po izbruhu afere Watergate Golobove Svobode, da se pozornost javnosti obrne drugam.
- Če so lahko prestavili aretacijo ruskih vohunov, potem lahko usmerjajo tudi to, kdaj bo policija izvedla ene navadne hišne prepozne preiskave..."

Z zapisom se ne bi morali bolj strinjati. Predvsem iz dejstva, ker smo v naših tekstih točno na to že večkrat opozarjali v naših tekstih. Afera Nepremičninska podrtija se odvija po točno določenem scenariju, kot smo o njem pisali v našem mediju.

Samo malo si preberite vse naše članke na temo nepremičninska podrtija:

Karma je BIČ DOMINIKA! Akterji grobarjev dela slovenskega pomorstva in gospodarstva DOKAZALI, da je DOMINIKA ZERO!!!

Ali je Dominika Švarc Pipan storila morebiti NAKLEPNO KAZNIVO DEJANJE, da je reševala "GLITCH" NINE ZIDAR KLEMENČIČ?

TRI ŠTRI ZDAJ DOMINIKA! Ankaransko Hrvatinski hrib poskrbel za filmsko uspešnico z naslovom NEPREMIČNINSKA PODRTIJA!

ENO KLJUČNIH VLOG v NEPREMIČNINSKI PODRTIJI JE ODIGRAL MOŽ Dominike Švarc Pipan, Matic Pipan??? Keš se znašel tudi v Dubaju??

DOKUMENTI: Dominika Švarc Pipan LAŽE!PETEGA OKTOBRA 2023 JE SAMA IZRECNO POVEDALA, DA BO KEŠ ZA LITIJSKO ZRIHTALA PRI GOLOBU!

Kdo bo tisti pravosodni minister, ki bo ugotovil, kdo je Boštjančiča napeljal, da je izvršil plačilo kljub nasprotovanju?

SLIKOVNA KORELACIJA AFERA NEPREMIČNINSKA PODRTIJA: Ali se iz teh "različnih algoritmov" da izračunati korelacijo?

Foto: Prava.si


Zdaj pa pridemo do trenutka, kjer trčita afera Litijska in preiskovalna parlamentarna komisija o financiranju nekaterih "desnih" in tistih medijev, ki so kritični do tranzicijske levice. V obeh so v glavnih vlogah novinarji Necenzuriranega.

Foto: Posnetek zaslona-Necenzurirano

Spomnite se samo člankov na tem mediju, ki je do potankosti natančno razkrival zneske kredita Nine Zidar Klemenčič, vračilo dolga Vežnaverja žalskemu podjetniku Enisu Draganoviću itd.. Ali se mogoče spominjate, kako je v času zadnje Janševe vlade omenjena novinarska trojka uprizarjla medijske umore na urad za preprečevanje pranje denarja pod vodstvom dr. Damjana Žuglja? Prva poteza, ki jo je naredila Golobova vlada je bila odstavitev Žuglja in postavitev Anke Vrabec Božič z v.d. direktorico Urada za preprečevanje pranje denarja.

Na vlogo Anike Vrabec Božič smo opozarjali v sledečih člankih:

DESANT IZ OBALE NA URAD ZA PREPREČEVANJE PRANJE DENARJA! Razkrivamo osebe za reševanje vojaka Darka, operativca Ljuba Volmuta

Slovenija azil za Šolaka: Golob dirigira, Muženič orkestrira, Vrabec pa pleše! SOVA, ZBUDITE SE!!!

Na sliki direktorica Urada za preprečevanje pranje denarja dr. Anika Vrabec Božič. (Foto: Prava.si)

Brez zamere, se nikomur ne zdi čudno, da je prav novinarska dvojica iz Necenzuriranega spet objavila ekskluzivne podatke o točnih zneskih Sebastjana Vežnaverja. Mi smo napisali, da bi moral Urad za preprečevanje pranje denarja takoj iti v akcijo. Kot kaže so res šli. Samo ne za organe pregona. Tožilstvo je

kraljica kazenskega postopka.

Lepo se vidi, da je bilo potrebno hitro po volilni zmagi v letu 2022 REINŠTALIRATI staro ekipo, ki že leta in leta sodelovala z zunanjo združbo, ki je te podatke koristila za potapljanje in uničevanje političnih konkurentov svojih naročnikov.

Ko pa se te podatki "z lopato nosijo ven" iz finančno obveščevalne institucije kot je UPPD, FURS, policije in kraljice vodenja kazenskih postopkov- tožilstvo; potem pa je to kriminal najvišje stopnje! in ogroža notranji in zunanji ustroj Republike Slovenije po najvišji rdeči stopnji.

Zakonski par Mile Šetinc- Mojca Pašek Šetinc prevzemate zveze in zaščito kadrov pokojnega Janeza Kocijančiča????

Afera Watergate Gibanje Svobode v glavnih vlogah z Vesno Vuković se ne bi zgodila, če ne bi v lanskem letu iz svojih vrst "nagnali" poslanko Mojco Pašek Šetinc, tudi nekdanjo predsednico te preiskovalne komisije, ki se je spremenila v Watergate Svobode.

Pašek Šetinc je med drugim povedala, da so na komisijo dobili vsaj v enem primeru "preveč radodarnih" podatkov z FURS-a. Sama pa je podala izjavo za medije ter nastopila v oddaji 24ur večer. Med vrsticami se je dalo razbrati, da je več ali manj pritrdila navedbam Požareporta. To je bil tudi eden ključnih vzrokov, da je Mojca Pašek Šetinc doživela cenzuro!!! svojega intervjuja v enem izmed podkastov medijske hiše Delo v večinski lasti povezanih družb v lasti Stojana Petriča. Mogoče pa je nekdanja novinarka RTV Slovenija le hotela bolj pravično delovati in si ni hotela dodatno omaževati imena.

Po drugi strani pa Pašek Šetinc zelo dobro pozna novinarske metode kmalu nekdanje generalne sekretarke Gibanje Svoboda Vesne Vuković. Tudi mi smo njeno delovanje opisali v članku z naslovom Tandem Vukovič-Jamnik perverzna uničevalca slovenskega gospodarstva, političnega prostora, zasebnikov in intelektualcev!!! objavljenega 11. decembra 2022. Če pozorno prebirate Požarjeva članka o Watergate Gibanje Svoboda je Požar z drugimi besedami in s pomočjo svojih virov napisal to, kar smo mi decembra 2022. Požar pa je lani presenetil z člankom, da bi naj dokončno počilo med Vesno Vuković in Borutom Jamnikom.

Foto: Prava.si

Zdaj je prišel čas, da se mora Jamnikovo omrežje odkrižati tako Vesne Vuković kot Mojce Pašek Šetinc. Najlažje se bosta uničili obe akterki v klasičnem "ženskem dvoboju" nevidnih nizkih udarcev.

Borut Jamnik je "spoštoval" v preteklosti Janeza Kocijančiča. Le ta pa je bil zelo dober prijatelj z možem Mojce Pašek Šetinc, lobistom Miletom Šetincem. Kocijančič je Šetincu z veseljem razkril svoje posle in ga povezal s svojim omrežjem. Po smrti Kocijančiča je največ "podedoval" Kocijančičevih vez prav Mile Šetinc. To pa seveda ne ustrezu nikomur drugemu kot akterjem grobarjem slovenskega gospodarstva. Mi tega občutka še vedno nimamo, a počasi nam nekaj daje slutiti, da si želi biti končni zmagovalec dvoboja Vuković vs. Pašek Šetinc nihče drug kot nekdanji sosed Roberta Goloba na Dunajsti cesti 119 v Ljubljani.

Zato je potrebno storiti vse, da se obe odkriža. Jamnik ve, da je Šetinc Pašek skupaj s svojim možem zelo nevarna njegovemu imperiju. Pa še zlezla je v Kocijančičove čevlje, kljub temu da so za njo preveliki. Isto kot si prizadeva v Zemljaričeve čevlje natakniti Marta Kos, pa so tudi za njo omenjeni čevlji preveliki.

Ve se, da je Vesna Vuković pri sebi hrani verjetno najbolj obremenjajoče informacije o vsakem posamezniku v Sloveniji. Tega se zaveda tudi Borut Jamnik, da si je Vukovičeva ustvarila najbogatejši stranski produkt o njem in se je more znebiti. Zelo zanimivo bo spremljati, ko bo Vukovićeva pri sebi dejansko ugotovila, da ji medijske napade pošilja Jamnik in flota akterjev in operativcev pokojnega dela grobarja delov slovenskega pomorstva. Samo opazujte, kako so ženske v Svobodi odpadele eno za drugo. Marta Kos, Tatjana Bobnar, Mojca Pašek Šetinc. Jp, ker so " #ONAVE." Vse od njih je eden izmed zaposlenih v SID banki umaknil iz Svobode.

Problem nekdanjega direktorja UPPD Damjana Žuglja ni to, da so brskali, ampak so preprečili brskanje za drugim, originalnim gospodarjem brskanja. Medijski tožilski policijski NPU stampedo je doživel le zato, ker postavil tak sistem, ki je onemogočil brskanje. Sedaj pa ko je stara ekipa spet nazaj se po javno objavljenih informacijah se indicira in sluti, da se spet brska. Z izgovorom, da preiskovalna komisija rabi te podatke.

Luka Perš

Galerija slik

Zadnje objave

Thu, 11. Apr 2024 at 16:58

881 ogledov

Novinarska trojka je ključni medijski glasnik interesov GROBARJEV SLOVENSKE POLITIKE IN GOSPODARSTVA VSEH IDEOLOŠKIH BARV!
V našem mediju se tokrat malo za hec posvečamo nekdanji dolgoletni novinarski trojki Vesni Vukovič, Primožu Cirmanu in Tomažu Modicu. Svojo skupno pot so pričeli na Dnevniku, kasneje pa nadaljevali na državnem spletnem mediju Siol ter kasneje v mediju Necenzurirano. Zdaj pa je lastnik medija Necenzurirano družba Media Partner Agencija v lasti družbe Svet24. Lastnica družbe Svet24 pa je Alenka Nardini, nekdanja žena Martina Odlazka. Vendar se na predstavljeni shemi ene izmed uradnih slovenskih institucij vidi, da so tudi podjetja v lasti Martina Odlazka z milijoni evrov financirale delovanje družbe Svet24. Zdaj pa bi vam razkrili finto, zakaj v osrednjih medijih v Sloveniji velja omenjena trojka za najboljše raziskovalne novinarje v Sloveniji? Ker se vsak medij v Sloveniji po novem deli JANŠA ali ANTIJANŠA, jih lahko označimo za antijanšističen medij. Zame velja, da sem Janša. Jebiga, tako so me MSM opredelili. Oni že vedo.Vendar to je pravljica za lahko noč. Gre za popolno napačno označevanje vseh medijev v državi, saj še tako imenovani desni oziroma levi medij včasih zagovarja interese svojih prišepetovalcev. Nekateri pa imajo radi šepetalce, ki se celo življenje valjajo po državnih službah. Predvsem na takih položajih, kjer so si pomočjo uslužne politike (jebiga, drugače ne gre) korak za korakom ustanavljali paradržavna podjetja s statusom "država v državi" oziroma tako delujejo in se obnašajo v slovenski javnosti. Na primer GEN-I, Sava, Modra zavarovalnica itd...Mogoče so bile ideje v začetku dobre, a so se hitro sfižile po BLITZKRIEG UGRABITAVH akterjev omrežja grobarjev slovenske politike in gospodarstva. Zdaj pa si predstavljajte, da omenjeno omrežje ima skoraj prost dostop do delov policije (NPU), FURS, del finančnega mininstrstva ( obveščevalni organ Urad za preprečevanje pranje denarja).Mi smo v našem mediju že večkrat izpostavili ključne akterje tega omrežja. Ne pozabite, da se je Vesna Vukovič v takratni funkciji generalne sekretarke trenutne največje vladne stranke Gibanje Svoboda sprehajala po NPU in podajala kazenske ovadbe, malce pa se še srečala z trenutnim direktorjem NPU Darko Muženičem.Isto je aktualna Golobova vlada menjala direktorja UPPD Damjana Žuglja in na njegovo mesto namestila Anko Vrabec Božič, živečo na Ankaranskem-Hrvatinskem hribu. Nazadnje pa je v slovenski javnosti odmevala afera, da je lahko prišlo do suma zlorabe podatkov davčne tajnosti posredovanih s FURS-a v preiskovalni parlamentarni komisiji, ki se ukvarja z "groznim janšističnim desničarskim medijskim imperijem". Še ena pravljica za lahko noč, če je še naš medij med preiskovanci. Jebiga, kdor ne piše proti Janši, kazensko faše preiskovalno parlamentarno komisijo! ŠUR!Zakaj smo vzpostavili zgoraj omenjene državne institucije? S preprostega razloga. Ali se spomnite, kako zelo natančno so v mediji Necenzurirano vedeli, kako je potovala kupnina med akterji? Spomnite se samo malo zgodbe o milijonskem kreditu Nine Zidar Klemenčič. Ali pa ko preiskujejo poslovni svet dr. Roka Snežiča in ponavadi za vsak objavljen članek prejmejo tožbo z njegove strani. Potem igrajo uboge novinarje pred celotno evropsko javnostjo. Že večkrat je lahko zelo pozoren opazovalec razbral, da se v njihovih člankih pojavlja malo morje podatkov in informacij, ki veljajo za več ali manj tajne in imajo dostop do podatkov samo določeni zaposleni s pooblastili v teh institucijah. Jp, smo jih pa tudi mi presenetili z shemo njihovih zaslužkov, ki smo jo prejeli od žvižgaških državnih uradnikov. Mogoče je pa padla komanda celo v pisarni tistega državnega uradnika, ki ga Vesna Vuković ima zelo pri srcu. Vsakemu se enkrat vrne bumerang.Ali se spomnite, da vam večkrat v našem mediju omenjamo izraze grobarji dela slovenskega pomorstva, grobarji slovenskega gospodarstva in politike, Ankaransko-Hrvatinski hrib, obalna kriminalistična klika itd..? V čem je bistvo problema?Vse te struje so bile v preteklosti združene v eno neformalno združbo. Kot je nekdo že leta 2007 razkril v Financah, je v preteklosti obstajala po mnenju pisca članka združba Komandos. To bi se naj zgodilo leta 1972. Ključno vlogo je igral nekdanji direktor Splošne plovbe Portorož Aldo Krejačič. Le ta je umrl v lanskem letu, na njegovo smrt pa se ni spomnil noben njegov "zvesti" medijski delavec. Še v Primorskih novicah mu niso napisali poslovilnega članka. Vendar se je sčasoma znotraj omrežja Komandos pričela kopičiti druga struja okrog akterjev povezanih z Luko Koper. V tistih časih je direktorsko mesto zasedel že Bruno Korelič, kasneje dolgoletni predsednik uprave slovenskega največjega pristanišča. Omrežje je enostavno ugotovilo, če vladaš Luki Koper in Splošni plovbi Portorož, vladaš Sloveniji. Če si član tega omrežja, se policije, FURS-a, bank in kraljice postopkov-tožilstvo ni treba bati. V preteklih naših člankih smo pa tudi že večkrat označili posameznike, ali jim srce bije bolj za Koper ali "slovenski Monako".Zdaj pa vam predstavimo en insert z našega članka z naslovom Borut Jamnik na eleganten način končal kariero Roberta Goloba v GEN-I, sedaj mu pa navidezno tlakuje pot v politiko? objavljen dne 7. januarja 2022:"Čas je, da se enkrat za vselej razkrije, kdo je sploh soustvaril Boruta Jamnika? To je nihče drug, v prispodobi daje videz samooklicanega rejnika Boruta Jamnika, Bruno Korelič - vladar Obale iz ozadja. Že vsa leta to osebno jezi državnega uradnika Jamnika.Ste se kdaj spraševali, od kod so velikokrat rojeni oz. prebivajo vplivni člani »vzporednega mehanizma globoke države? Ja, iz Koroške. Koreliču je uspelo povezati prav strujo z Obale in Koroške, ki imajo pod seboj zloglasne iztirjene ostanke varnostne službe v nekdanjem režimu. Konkretni iztirjeni kadri bivšega SDV nakazujejo le na to, da gre za tipični sindrom v postkomunističnih državah. Dokaz za to je tudi, da v času samostojnosti v tridesetih letih ni uspelo še nobeni vladi postaviti ustreznega pravosodnega reda. To je pa tudi temelj vsake pravne države."Zakaj smo vam izpostavili točno tale citat? Verjeli ali ne, prav zgornji novinarski citat predstavi celotni novinarski opus nekdanje trojke Cirman, Modic in Vukovič. Prav to počnejo vso celotno novinarsko kariero, ko jih je pod svoje varstvo vzel nekdanji državni uradnik z Dunajske 119 v Ljubljani. Kdo pa je medijsko uničil Janeza Zemljariča, dolgoletnega ključnega akterja "Koroške provience" prosto po Mirku Bandlju. Sodeč po vsem tem vam je mogoče sedaj jasno, zakaj smo Vesni Vukovič namenili takšne besede v uvodniku našega članka z naslovom Tandem Vukovič-Jamnik perverzna uničevalca slovenskega gospodarstva, političnega prostora, zasebnikov in intelektualcev!!!Zapis našega uvodnika v članek z naslovom Tandem Vukovič- Jamnik perverzna uničevalca slovenskega gospodarstva, političnega prostora, zasebnikov in intelektualcev. Kaj se sedaj dogaja? Starci umirajo, mladež pa se bori za nasledstvo. Po smrti Janeza Kocijančiča, Janeza Zemljariča, Boruta Šukljeta, Alda Krejačiča je zavladal popoli kaos. Vsi tečejo pred implozijo in iščejo novega gospodarja.Zdaj je napočil čas, da akterji grobarjev slovenske politike in gospodarstva vseh političnih barv z prosto igralko Vesno Vukovič in trenutno medijsko dvojko Cirman/Modic s pomočjo medijskih člankov ponovijo vajo iz preteklosti. Enkrat jim je že uspelo, a ne dokončno.Cilj je, da se poniža in ugrabi vse delujoče operativce shirajoče ekipe Komandos. To je v preteklosti naredila novinarska trojka s "koroško provienco". Zdaj je čas za ugrabitev omrežja akterjev vseh tistih, ki so kadarkoli dobili sredstva iz Splošne plovbe Portorož. Če jim je uspelo uničiti Koroško, bodo pa še "cvet slovenskega turizma". Ali jih bo zaustavila Eugenija Carl?Luka Perš

Wed, 10. Apr 2024 at 19:00

8422 ogledov

Ali bo Martin Odlazek doživel podobno usodo kot Bojan Petan zaradi novinarske trojke Cirman,Vukovič in Modic?
Martin Odlazek je znan slovenski poslovnež. V našem mediju smo tudi že večkrat kritično predstavljali poslovni imperij v lasti družinskih članov, sorodnikov, nekdanjih žena družinske dinastije Odlazek. Na spletni strani e-bonitete lahko vidite, da je bil Martin Odlazek v preteklosti direktor in prokurist večih družb, a sedaj v nobeni družbi ne zavzema položaja direktorja ali prokurista. Martin Odlazek se uradno kot lastnik pojavlja v podjetjih Eurofit (44-odstotni delež), Farma Stična (90-odstotni delež) ter odprt status samostojnega podjetnika za poslovno svetovanje. Vendar se je v preteklosti pojavljal tudi v medijskih odmevnih zgodbah. Pa malce poglejmo na primer nekaj člankov na objavljenih na državnem Siolu med leti 2016 in 2019. Ali pa nekaj člankov o Martinu Odlazku objavljenih v Dnevniku med leti 2008 do 2016. Opazili smo, da sta obe medijski hiši o Odlazku pisali večinoma kritično.Tako smo našli članke z naslovom Slaba banka nad tiskarskega barona, Nihče mu nič ne more, Martin Odlazek postaja radijski kralj. Na časopisu Dnevnik so objavili članek Martin Odlazek skril lastništvo imperija, Martin Odlazek in Matjaž Satler za Gorenjski tisk na odprti fronti in Ljubljanski kriminalisti ovadili Martina Odlazka ter še mnogo drugih o Martinu Odlazku.Primer enega od člankov, objavljen na Siolu. Avtorja pa Tomaž Modic in Vesna Vukovič, (Foto: Posnetek zaslona-Siol)Zdaj pa se verjetno sprašujete, zakaj smo izpostavili prav omenjene članke o Martinu Odlazku iz Siola in Dnevnika? Odgovor je preprost. Ker so avtorji člankov akterji nekdanje novinarske trojke Modic, Vukovič in Cirman. Pod omenjene članke sta se o Odlazku največkrat podpisala Vesna Vukovič in Tomaž Modic. Zelo verjetno sta le izpolnjevala ukaze nekoga višjega (npr. urednik, direktor podjetja, član nadzornega sveta podjetja, lastnik, neznana oseba na plačani državni ali paradržavni funkciji).Alenka Nardini, nekdanja žena Martina Odlazka in lastnica družbe Svet24 in MediaPartner Agencija, ki je sedaj lastnik medija Necenzurirano. (Foto: Posnetek zaslona- Demokracija)Podjetje nekdanje Odlazkove žene Alenke Nardini vzpostavilo oglaševalsko finančno shemo za financiranje Providentie, nekdanje krovne družbe medija Necenzurirano!Po njihovem odhodu s Siola pa so ustanovili spletni medij Necenzurirano, tik pred potrditvijo tretje Janševe vlade v začetku leta 2020. Uradni lastnik medija Necenzurirano je bila družba Providentia, katero smo v našem mediju že večkrat omenjali. Dlje časa je manjši del slovenskih medijev domneval, da večino prihodkov družbe Providentia prinaša "trženje medijskih vsebin" medija Svet24. Kot smo razkrili v našem članku z naslovom Vukovič in Cirman skasirala skoraj 400 tisoč evrov, Modic pa 380 tisoč evrov za pisanje interesov omrežja Boruta Jamnika! je družba Svet24 nakazala družbi Providentia v letih 2020 in 2021 nakazali nekaj nad 350 tisoč evri. Če pogledate prihodke družbe Providentia v letu 2020 (163.127 EUR-čisti dobiček 323 EUR) in 2021 (143.811- čisti dobiček 342 EUR) lahko hitro ugotovite, da bi res lahko večino svojih prihodkov dobili prav od družbe Svet24. V tej družbi je ključna lastnica nekdanja žena Martina Odlazka, Alenka Nardini. Ker je del medijev že dlje časa problematiziral financiranje medija, je zdaj lastnik medija Necenzurirano postala družba Media partner Agencija, ki je v stoodstotni lasti družbe Svet24. Direktorica omenjenega podjetje je sedaj Petra Rupnik, voditeljica dnevnih informativnih oddaj na Svet24.Ali bo poslovni imperij družinske dinastije Odlazek doživel isto zgodbo kot Bojan Petan, ko ga je na 3 4 HOP zapustila trojka Cirman, Vukovič in Modic?Vprašajte se, ali Martin Odlazek res "nima sreče"? Prvo ga novinarska trojka kritizira, potem pa jih plačuje še njegova nekdanja žena? Res, kakšno naključje? Ne, njegova podjetja so le prisilni začasni plačevalec omenjene trojke. Ker je bolje za vse akterje, da se Martina Odlazka ne vidi zraven. Pa naj se vidi!, da jih plačuje nekdanja žena Odlazka. Zgoraj navedene članke smo izpostavili nalašč. Zdaj že uradno nekdanja novinarska trojka Vukovič, Cirman, Modic je svojo skupno poklicno pot pričela v časopisu Dnevnik. Dolgoletni lastnik tega medija je znan slovenski poslovnež Bojan Petan. Le ta je mislil, da bo imel večni mir pred kraljico postopkov- tožilstvo, policijo, NPU, bankami, FURS itd... Vendar se je zelo zmotil. Kdaj in na kakšen način se je pričel sesuvati Petanov imperij? Vam je ime sklada York kaj znano? Dejan Rajbar? Elements Capital? Se še spomite zgodbe o prodaji Save in naših člankov Zakaj Borutu Jamniku in Jamnikovemu protežirancu Dejanu Rajbarju teče voda v grlo v primeru Save? in Kdo je skriti tehnični izvajalec Jamnikovih poslovno mentalnih prebliskov?.Vse, kar se danes dogaja Petanu je posledica tega, ko se je novinarska trojka državnega uradnika z Dunajske 119 v Ljubljani preparkirala v državni spletni medij Siol . Takrat so se za Petana pričele težave. Nenadoma ni bil več nedotakljiv za tožilstvo, policijo, FURS. Naenkrat se je moral zavedati, da je bil le uslužbenec parkirišča, ki se ga lahko odpusti takoj. Ter še obtoži vsega, česa je kriv in še bolj česa NI kriv.Kdo je bil dejanski medijski izvršitelj, da je padla komanda za padec poslovnega imperija Bojana Petana? Poglejte si članek z naslovom Preživel je več tisoč dni na čelu družbe, zdaj naj bi mu bili šteti tedni objavljen 18. oktobra 2017 na državnem spletnem mediju Siol? Kdo so bili avtorji članka? Novinarska trojka Cirman, Modic in Vukovič. Kakšno presenečenje!Vprašajte se, kako je zaključil kariero predsednika uprave državnega Telekoma Rudolf Skobe? Prav v času njegovega vodenja družbe in ko je mesto nadzornega sveta Telekom zasedel Borut Jamnik je v začetku leta 2016 hčerinska družba Telekoma TS Media odločila, da rabijo usluge novinarske trojke Vukovič, Cirman in Modic. Ostali so tako dolgo, dokler se v Šarčevi vladi ni znašel Damir Črnčec. Spomnite se samo na prvo večjo afero Šarčeve vlade Kralj- Jamnikova dolgoletna sodelavka v Združenju nadzornikov Slovenije Irena Prijovič. Klasika, Šarčeva vlada je padla, novinarska trojka pa je našla novega služabnika zdaj končno razkrito v podobi nekdanje žene Martina Odlazka Alenke Nardini. Vendar iz zadnje predstavljene sheme o toku denarja nekdanje novinarske trojke vam še nismo izdali podatka, koliko milijonov evrov se je iz povezanih družb akterjev omrežja dinastije družine Odlazek nateklo v družbo Svet24.Bojan Petan, Borut Jamnik, Martin Odlazek, Tomaž Modic, Primož Cirman, Vesna Vukovič. (Foto: Posnetek zaslona-Publishwall, fotomontaža Nova24tv)Tako v dokumentih, ki smo jih prejeli piše, da so v zvezi z nakazili s tem podani razlogi za sumstoritve kaznivih dejanj določenih v kazenskem zakoniku, ki se preganjajo po uradni dolžnosti in za katereje predpisana kazen zapora.Sodeč po shemi so verjetno v daljšem časovnem obdobju družbe Salamon (sedaj večinski lastnikdružba SINGULARUM d.o.o v lasti Jureta Starihe) nakazala v družbo Svet24 nekaj čez dva milijona evrov. Družba EKDIS (večinski lastnik Farma Stična, ki jo večinsko obvladuje Martin Odetlazek) skoraj tri milijone evrov in družba Media24 (ki je v stoodstotni lasti družbe Svet24) nekaj čez milijon evrov.Poslovni izkazi družbe Providentia. (Foto: E-bonitete)Od te vsote denarja so zelo verjetno namenili v letih 2020 in 2021 skupaj nekaj čez 350 tisoč evrov družbi Providentia za trženje oglaševalskih vsebin. V letu 2022 pa je imela Providentia samo še nekaj sedemnajst tisoč letnih prihodkov in izkazanih 131 evrov čistega dobička.Foto: E-bonitete.Poleg tega če malce pogledate bonitetne ocene zgornjih podjetjih boste hitro opazili, da jih kar nekaj od njih ima zelo slabe bonitetne ocee. Družba Media 24 poseduje oceno 1. Med drugim piše:"Poslovanje je izrazito odvisno od tujih virov financiranja. Razmerje med kratkoročnimi obveznostmi in kratkoročnimi sredstvi po bilanci kaže na slab položaj glede kratkoročne plačilne sposobnosti. Subjekt je, ob danem razmerju med terjatvami in prihodki, dokaj izpostavljen kreditnemu tveganju. Stopnja donosnosti sredstev, merjena preko izida iz poslovanja, je negativna."Kaj vam to pove? A se s podobnimi težavami ne sooča tudi Bojan Petan zaradi Yorka? Iste metode, le drugi akterji spoštovana družina Odlazek. Takšen poslovni imperij je ideala tarča za psihopate. Predvsem tiste, ki se niso nikoli preizkusili na volitvah in so skoraj vso svojo poklicno pot prisesani na davkoplačevalski denar. To gre lahko za medicinski fenomen, ne pa s pravnega vidika. Uničijo vsakogar, ki bi se zdel perspektiven in uničujejo kariere dragocenih ljudi ali podjetij celotne panoge ( npr. Cimos). Tudi Bojan Petan in njegov imperij lahko končna takoj v stečaju.Po odhodu z Dnevnika je novinarska trojka hitro medijsko obračunala s svojim prejšnjim lastnikom Bojanom Petanom. Bo se isto sledilo Odlazku? (Foto: Posnetek zaslona-Siol)Po odhodu z Dnevnika je novinarska trojka hitro medijsko obračunala s svojim prejšnjim lastnikom Bojanom Petanom. Bo se isto sledilo Odlazku? (Foto: Posnetek zaslona-Siol)Vendar poslovni imperij povezan z akterji družinske dinastije Odlazek sedaj razmišlja, da se mu ne more zgoditi popolnoma nič. Lahko se njihovi zaupniki hvalijo, da so Golobovo vlado oni postavili stokrat. Ter, da lahko tudi vsako vlado uničijo. In vsak finančni problem rešijo z inšpektorji na kavicah.Spoštovani, jaz bi vam svetoval, da se ne igrate tokrat z ognjem. Ko bodo z vaših podjetij odšli enkrat v prihodnosti Primož Cirman, Vesna Vukovič in Tomaž Modic vedite, da je z vašim poslovnim imperijem konec. Lahko vprašate Bojana Petana.Luka Perš

Tue, 9. Apr 2024 at 19:15

1019 ogledov

Kako dolgo bodo tisti, ki se niso nikoli preizkusili na volitvah izkoriščali Necenzurirano za medijske umore?
Že nekaj časa berem komentarje, da je spletni medij Necenzurirano provladni medij. Vsak se zelo dobro spomni medijskega poročanja s časa zadnje Janševe vlade. Verjetno so slovenski "resni osrednji" mediji 3 4 HOP OBALA objavljali včasih tudi večkrat tedensko "raziskovalne zgodbe" nekdanje novinarske trojke Vesne Vukovič, Primoža Cirmana in Tomaža Modica. Po zmagi Svobode na volitvah se je trojka "uradno" razbila. Vesna Vukovič je začutila, da je čas za politiko in je med drugim postala tudi generalna sekretarka sedanje največje vladajoče in parlamentarne stranke Gibanje Svoboda. . Slovenska javnost pa zdaj tudi nestrpno pričakuje, kje bo Vesna Vuković nadaljevala svojo poklico poto. Pri Martinu Odlazku? Mogoče SID banka, da bo slovenski javnosti sporočala, kam bodo šle milijarde iz sklada za obnovo Slovenije po poplavah? Mogoče kaj tretjega? Bomo videli.Le to vodi aktualni predsednik vlade dr. Robert Golob, v preteklosti dolgoletni predsednik uprave GEN-I. Tistega podjetja, ki je nakazalo 103 tisoč davkoplačevalskega denarja evrov podjetju, ki ga obvladujejo akterji nekdanje novinarske trojke. Že v preteklosti je Ivan Simič večkrat javno problematiziral zaslužke trojke Vukovič, Cirman in Modic na državnem spletnem mediju Siol. Zdaj pa sta tudi Modic in Cirman dobila še dodatne davkoplačevalske drobtinice. Modic kot strokovni sodelavec parlamentarne komisije o "strašnem medijskem imperiju" desnice, Cirman pa je bil s svojim projektom portala Necenzurirano izbran na kulturnem razpisu. Njegova žena Petra Bizjak Cirman pa je zasedla mesto v.d. direktorice Urada za vladno komuniciranjeTako smo v našem mediju predstavili približne zneske, ki so jih zelo verjetno v času delovanja podjetij Providentia in SEE M & C dobivali izplačila člani nekdanje dolgoletne novinarske trojke Vesna Vukovič, Primož Cirman in Tomaž Modic. V teh letih sta Vukovičeva in Cirman prislužila skoraj 400 tisoč evrov, Modic pa slabih 380 tisoč evrov. Težava je toliko večja, saj so večino svojih finančnih sredstev dobili od družb v državni lasti (Telekom, Gen-I itd..). Zelo verjetno nas ne bi niti presenetilo, če je bil del sredstev iz družbe Svet24 prenakazanih iz postavke oglaševalskega denarja državnih in paradržavnih podjetij. Isto je Bojan Požar pred parlementarnimi volitvami 2022 razkril, da obstajajo indici in govorice, da je portal Necenzurirano bil financiran tudi s pomočjo finančnih sredstev družbe, ki jo je vodil v preteklosti Andrej Ribič, zdaj kot predstavnik Svobode član uprave državnega DARS-a. Vendar opažamo, da večina medijskega in političnega prostora še zdaj ne ve umestiti Necenzurirano, kam paše. Ja, grobo gledano gre za levo liberalni raziskovalni medij. Evo kot smo mi desni raziskovalni medij. Vendar se tudi nazorski mediji se med seboj razlikujemo. Foto: Prava.siPotrebno je vedeti, kako se je vse začelo in kako. Mi smo vas na to opozorili v članku z naslovom Tandem Vukovič-Jamnik perverzna uničevalca slovenskega gospodarstva, političnega prostora, zasebnikov in intelektualcev!!! objavljen enajstega decembra 2022.O Vesni Vukovič smo takrat zapisali sledeče:Kdo sploh je Vesna Vukovič? Za večino slovenskih državljanov le zaposlena sodelavka stranke Gibanje Svoboda kot predstavnica stikov z javnostjo. Vendar jo je v zadnjih člankih dolgoletni in najbolje obveščeni novinar Bojan Požar razkril kot eno izmed osrednjih operativk poslovnega političnega omrežja predsednika Modre zavarovalnice Boruta Jamnika. Tudi označevanje za operativko je precenjeno- operativci so osebe, ki obvladajo svoj posel in tehnologijo posla, so nevidni, ciljno naravnani in brezkompromisni izvajalci, s postavljenimi mejami-; saj kot običajna trgovka z informacijami nastopa s pozicije strahovlade ob podpori posameznikov v represivnih strukturah, akreditacija novinarja pa njenemu ustrahovanju v naprej izbranim ciljnim žrtvam daje le fake legitimnost. Laži, večinoma brez preverjanja dejstev, z lahkoto lansira v eter javnosti, tako najbolj milo rečeno oblati žrtev in ji vzame kredibilnost, vedoč da se ne bo mogla obraniti niti predstaviti nasprotna dejstva in dokaze. S tem aktivira organe, tudi pregona ( vnaprej dogovorjen modus operandi, ki funkcionira boljše in učinkovitejše kot anonimke, ki žrtev dajo v postopek (normalno saj morejo vsako zadevo preveriti!), sama pa že ima spisan članek o preiskavi in postopkih. In tako počasi, počasi uničuje žrtev! Dokler se dokaže nedolžnost (če se sploh) je ta žrtev že zdavnaj pokončana. Gre za običajni medijski reket, pri čemer se je včasih mir kupovalo morda s naročilom kakšnega klipinga ali pa oglasom, s te pa tudi nekakšno varnost pred procesuiranjem. Kdo je Vesna Vukovič, katere prijateljski poljub in objem pomeni dokončno obglavljenje, s fake srbskim šarmom in zaigrano empatijo, katera modrookega predsednika, suvereno pokliče tudi pred žrtvijo. Kdo je Vesna Vukovič in kaj so njeni merljivi rezultati, koliko ima vodstvenih izkušenj, se je dokazala v gospodarstvu, javni upravi, pri oranju njive morda ( berite kmetijskih opravilih) da v stilu rimskega palca kroji usodno vnaprej označenim običajnim, normalnim, strokovnim, poštenim osebam, ki jih ona okarakterizira za gladiatorje. Prav Jamnik in Vukovičeva sta ob prvo umetni ustvarjeni gospodarski krizi v osrednjih vlogah izvedla krajo in grobarstvo nad postkomunistično gospodarsko srebrnino, za kar jima je priznati veščino manipulacije in seveda pogum. Sedaj pa se zgodba zaradi implozije in rastajočih obresti Jamnikovih gospodarskih parkirišč v slovenskih (državnih) podjetij, bankah, skladih bliža vrelišču. Nobeno parkirišče ni zastonj, posebej v lasti tujca. Vukovičeva je očitno pred novo naloga da kot izvrševalec ukazov brezkompromisno opravi zadane dolžnosti državnega uradnika Boruta Jamnika in prerazdeli še preostanek postkomunističnega finančnega nasledstva. Samo zato se gre, za vračanje in kanaliziranje davčnih milijonov in milijard preko opranega "čistega kapitala" v Slovenijo. Vesna Vukovič je vsaj zadnjih 15 let osrednja in glavna figura za usklajevanje teh akcij po želji obalnih veljakov samooklicanega rejnika državnega uradnika Boruta Jamnika. To kar je počela in počne ni novinarstvo. Njene nekdanje in nekatere še sedanje podpornice naj se lepo zamislijo, kaj so počele in počnejo na škodo vseh nas državljanov Republike Slovenije.Zakaj je nevarno, da nekdo od zunaj, ki se ne nikoli preizkusil na volitvah z akterji grobarjev slovenskega gospodarstva in denarjem davkoplačevalcev financira medije, da onemogoča svoje politične in gospodarske nasprotnike?Ne moreš denar davkoplačevalcev koristiti za vplivanje na politično dogajanje v nekem okolju. Ta sredstva za na vplivanje volilne baze za lastno korist. Še huje pa je, ker dosegajo ta usmerjena sredstva svoj največji učinek pri onemogočanju političnih in gospodarskih nasprotnikov. Točno na tej točki se ogroža demokracijo in nacionalno varnost. To, kar sem opozoril kot novinar če takšno ravnanje vodstva ene družbe s pomembnim položajem na trgu, ki je bil ustvarjen preko preobrazbe družbenega in državnega premoženja v oligopol oziroma monopol je to zelo škodljivo.Foto: Prava.siVse to bi bilo potrebno takšno posamično ravanjanje preganjati z vso odgovornostjo. Zdaj pa, če so takšna ravnanja organizirana zunaj podjetja in istočasno v večih strateških podjetjih hkrati ( npr. Gen-I, Telekom, zavarovalnice, banke) in sočasno gre pa za ogrožanje nacionalne varnosti na najvišji stopnji.Če pa je vse to organizirano s strani osebe, ki je navaden državni uradnik manipulator in se še ni nikoli preizkusil na volitvah bi pa morali vsi udeleženci ki pomenijo karkoli v držav odgovorno stopiti skupaj. Za to posamično največjo nevarnost stopiti skupaj ne glede na politično pripadnost in ideologijo. Samo tako se bodo vzpostavili nazaj narušeni temelji demokracije v Sloveniji.Čas je, da bi morali ukrepati tudi vsi tisti mediji, ki so prejeli sredstva od akterjev omrežja grobarjev slovenske politike in gospodarstva. Samo poglejte, kaj se dogaja od premiera Pahora naprej ter vsem njegovim naslednikom. Vedno ista zgodba. Kdaj boste spregledali!???Čez noč so zgradili boljšega od prejšnjega, potem pa ga zrušili kot najslabšega do sedaj v politiki. V gospodarstvu pa so vse zrušili in celo dali zepreti skoraj vse direktorje, ki so kaj veljali. Državljane namerno zadolžili. S tem norčevanjem je treba nehati.Ruši se vse. Leve in desne. To je noro. Za koga delajo? Za katero interesno lokalno ali tujo skupnost delajo? Zato se bo morala novinarska ekipa Necenzurirano vprašati, za koga in zakaj in kako to počnejo. Morda bi bil čas, da pri Necenzurirano opravijo avto analizo. Brez prisotnosti enega izmed nekdanjih državnih uradnikov z Dunajske 119 v Ljubljani.Luka Perš

Mon, 8. Apr 2024 at 10:44

5172 ogledov

Vukovič in Cirman skasirala skoraj 400 tisoč evrov, Modic pa 380 tisoč evrov za pisanje interesov omrežja Boruta Jamnika!
Razkrivamo dokument, v katerem je razkrit tok denarja med družbami Svet24 d.o.o v večinski lasti nekdanje žene Martine Odlazka Alenke Nardin, družbo GEN-I, Adventura Holdings v večinski lasti družine Klarič v podjetja Providentia, SEE M & C. Obe podjetji sta znani po tem, da služita predvsem za izplačilo zneskov nekdanje novinarske trojke Primož Cirman, Vesna Vukovič in Tomaž Modic. Kako je potekal tok denarja? Po shemi sodeč se lahko sklepa, da so od ustanovitve Providetie v letu 2016 in podjetja SEE M & C leta 2017 prejeli sledeče zneske: Primož Cirman in Vesna Vukovič skoraj 400 tisoč evrov, Tomaž Modic pa slabih 380 tisoč evrov. Prvo so znesek od družb Providentie in SEE M & C nakazili na bančne račune, kjer imajo odprte svoj status samostojnega podjetnika. Z teh računov pa so si večino zneska nakazali na svoje osebne bančne račune. V dokumentih o transakcijah, ki smo jih prejeli med drugim tudi piše da so v zvezi z nakazili s tem podani razlogi za sum storitve kaznivih dejanj določenih v kazenskem zakoniku, ki se preganjajo po uradni dolžnosti in za katere je predpisana kazen zapora. V preteklih letih je del slovenskih medijev večkrat kritično pisal o poslovanju omenjenih družb Providentia in SEE M & C. Vesna Vukovič pa še do dandanes noče pojasniti, zakaj je podjetje SEE M & C prejelo 103 tisoč evrov davkoplačevalskega denarja od družbe GEN-I, ki jo je takrat vodil sedanji predsednik vlade dr.Robert Golob. Jo je pa razkrila v eni izmed svojih kolumn nekdanja novinarke Tarče, sedaj urednica Odlazkovega medija Preiskovalno Nataša Markovič. Le ta je zapisala sledeče: "Kot je povedala novinarskim kolegom, je za honorarje iskala dolžnike Gen I-ja. Težko delo copy paste klikanja med ID številkami stavb, ki jih potem vpišeš v zemljiško knjigo!" V preteklosti se je tudi poročalo, da je imela družba Providentia blokirane bančne račune in so bili prisiljeni odpreti bančni račun Revolt v Litvi. A kot kažejo sedaj sveži podatki, se jim je z nastopom sedanje vlade finančna situacija umirila in izboljšala. Ob tem moramo dodati, da je novinarska ekipa Necenzurirano večkrat zavrnila vse namige o svojem spornem poslovanju. Večkrat pa je bilo tudi že razkrito, da so ključni medijski igralci omrežja Boruta Jamnika, katerega so v Slovenskih novicah leta 2019 označili za grobarja slovenskega gospodarstva. Kdor zelo podrobno spremlja njihove članke lahko opazi, da novinarska trojka Boruta Jamnika nikoli ne omenja ali da bi bila do potez akterjev njegovega omrežja preveč kritična. Na sliki pa smo tudi prekrili vse zneske in tudi osebne podatke trojice, kjer imajo odprte svoje lastne bančne račune. Na sliki so vidni le podatki, ki so javni dostopni.Poglejmo prvo primer podjetja Providentia. V preteklosti so v podjetju imeli svoje lastniške deleže Primož Cirman, Suzana Rankov in Vesna Vukovič. Kasneje je omenjena trojica svoj lastniški delež podjetja prenesla na Nejca Rozmana iz Domžal. Le ta je postal 80-odstotni lastnik, dolgoletni prokurist podjetja in novinar Necenzurirano Tomaž Modic pa je ohranil 20-odstotni delež. O lastniški strukturi podjeta Providentia pa sem pisal še kot novinar Nova24tv v članku z naslovom [Ekskluzivno] Medijski tajkun Odlazek financira novinarsko trojko preko podjetja Kokos! Lastnik Kokosa je nekdanja žena Odlazka, Alena Nardini!.Shema, kako je potekal tok denarja iz družb Svet24, Gen-i in Adventura Investments v družbi Providentia in SEE M &C, ki so jo obvladovali nekdanji člani novinarske trojke Primož Cirman, Vesna Vukovič in Tomaž Modic. (Foto: Prava.si) Iz družbe Providenta od januarja 2016 do novembra 2021 sta si Cirman in Vukovič izplačala skoraj 300 tisoč evrov, Tomaž Modic pa nekaj nad 260 tisoč evri!Kaj se je dogajalo z eno izmed transakcij podjetja Svet24 družbi Providentia? Navedena transakcija denarja se je zgodila v času, ko je bilo sklenjeno sodelovanje med družbama Providenta in Svet24. Že takrat so napisali, da z družbo Svet24 poslovno sodelujejo, da na spletni strani Necenzurirano tržijo medijske objave družbe Svet24. Portal Necenzurirano pa je pričel delovati v februarju 2020, ko se je že jasno nakazovalo, da bo po odstopu takratnega predsednika vlade Marjana Šarca sestavljena nova vlada pod vodstvom Janeza Janše. Družba Svet24 je v Providentio nakazala nekaj več kot 350 tisoč evrov. Z družbe Providentia pa so v tem časovnem obdobju novinarski trojki Cirman, Vukovič in Modic nakazali sledeče zneske. Sodeč po shemi sta si znesek iz Sveta24 razdelila Tomaž Modic in Primož Cirman. Vendar, ko smo shemo malce bolj podrobno preučili smo ugotovili, da so na shemi prikazani celotne zneske vseh novinarjev, ki so jih prejemali od leta 2016, ko se je ustanovila družba Providentia za potrebe pisanje člankov na državnem Telekovem mediju Siol. Omenjeno državno podjetje obvladovali akterji omrežja grobarja slovenskega gospodarstva. Borut Jamnik je bil od leta 2013 do 2017 zasedal mesto predsednika NS Telekoma, kasneje pa se je zaradi "ženskih kvot" z mesta predsednika NS Telekoma umaknil nekdanji predsednici uprave SDH, zdaj direktorici GEN-I Milano Lidiji Glavina. Providenta pa je od ustanovitve podjetja v januarju 2016 do novembra 2021 nakazala Primožu Cirmanu in Vesni Vuković skoraj 300 tisoč evrov, Tomaž Modicu nekaj nad 260 tisoč evri. Bojan Požar je prvi razkril nakazane zneske podjetju SEE M & C, ki ga je obvladovala zdaj že nekdanja novinarka Dnevnika, Siola in Necenzurirano Vesna Vukovič, zdaj tudi že nekdanje generelne sekretarke Golobove Gibanja Svoboda. (Foto: Posnetek zaslona-Požareport)SEE M & C: Od septembra 2017 do konca leta 2021 sta Vesna Vukovič in Primož Cirman prejela nekaj nad 100 tisoč evri, Tomaž Modic pa malce nad 120 tisoč evrov! Že v preteklosti je Bojan Požar v svojem Požareporu razkril podatke, koliko so podjetja GEN-I, Gorenje, Brio svetovanje, Adventura Holdings nakazali v podjetje SEE M & C. Podjetje je v septembta 2017 ustanovila Vesna Vuković. Osemnajstega marca 2019 ga je prevzel stoodstostno lastniško Mitja Zorko.Trinajstega aprila 2022 je podjetje lastniško prevzela Media Partner Agencija, še eno izmed podjetij, ki ga upravljajo akterji povezani z družino Odlazek. Istega leta, devetega septembra je lastnik omenjenega podjetja postal Primož Cirman. Le ta ga je tudi poslal v likvidacijo in je na spletni strani e-bonitet naveden kot likvidacijski upravitelj podjetja. O zgodovini podjetja SEE M & C in njegovi likvidaciji pa si lahko preberete v članku novinarja Petra Jančiča z naslovom CIRMAN LIKVIDIRAL BIZNIS, KI GA JE USTANOVILA VUKOVIĆEVA, GEN-I PA NAKAZAL 103.000 EVROV.Od leta 2017 pa do njene likvidacije sta Primož Cirman in Vesna Vukovič prejela nekaj nad 100 tisoč evri, Tomaž Modic nekaj nad 120 tisoč evri. Če sedaj seštejemo zneske, sta Cirman in Vukovič prejela skoraj 400 tisoč evrov, Tomaž Modic pa slabih 380 tisoč evrov od januarja 2016 do novembera 2021.Omenjene zneske so si prvo nakazali na svoje bančne račune, kjer imajo odprt status samostojnega podjetnika. Vse to je potekalo v časovnem razmiku med januarjem 2016 do konca leta 2020 oz. 2021. S teh računov pa so si nakazali na svoje osebne bančne račune. Tako je Vesna Vukovič slabih 200 tisoč evrov vložila v nakup nepremičnine, ki jo je posedoval oz. prodajal Pavel Ocepek, slabih 90 tisoč evrov pa ima shranjenih na svojem varčevalnem računu. Cirman pa si je v tem časovnem obdobju nakazal nekaj več kot 190 tisoč evrov na svoj osebni bančni račun, Modic pa slabih 270 tisoč evrov.V preteklosti je bilo napisanih več kritičnih člankov o poslovanju novinarske trojke. V njihovo zakonitost poslovanja je v preteklosti večkrat podvomil eden najboljših davčnih strokovnjakov v Sloveniji Ivan Simič. To je tudi sam večkrat javno izpostavil v svojih kolumnah. Novinarji Necenzurirano pa so sami večkrat izjavili, da so imeli v preteklost več davčnih inšpektorskih kontrol, a nikoli ni bilo ugotovljenih nepravilnosti.Luka Perš

Thu, 4. Apr 2024 at 14:03

1391 ogledov

ŠKANDALOZNO! "Hamas ljubitelj" Boris Vasev OŽIGOSAL mlado članico SDS Zalo Klopčič za RASISTKO!
Kdaj se bo enkrat za vselej končala WOKE histerija? Kdaj se bo nehalo označevati vse tiste osebe za ksenofobe, rasiste, šoviniste samo zato, ker povejo kakšno kritično misel o WOKI ideologiji oz. po slovensko ideologija prebujenstva? Prav to je spet doživela mlada članica SDS Zala Klopčič. Eden najbolj znanih "ljubiteljev Hamasa" #depolitizirani novinar MMC RTV Slovenija Boris Vasev je članico Slovenske demokratske mladine ožigosal za rasistko. To le zato, ker se Zali Klopčič ne zdi okej, da bo vlogo Julije v gledališki predstavi v Londonu igrala temnopolta igralka in to pripisala vplivu ideologije WOKE.V preteklosti se je pogrešalo predvsem na desnem političnem polu, da se za svoja politična prepričanja ne upa izpostavit noben mlad posameznik. Rečeno, storjeno. Tako sta v preteklosti skupni podkast ustanovili mladi članici SDS Karin Planinšek in Zala Klopčič. Hitro sta se znašli v Mladini, kjer so diskreditirali njuno delo. A to obeh mladih punc iz SDS ni ustavilo ter še danes ustvarjata vsebine za svoje sledilce in podpornike.Mladi članici SDS Zala Klopčič in Karin Planinšek sta se odločili, da bosta svoja stališča predstavljali v podkastu Na tekočem. Hitro sta obe dobili medijsko porcijo v woke mediju Mladina. Kasneje je šla Zala Klopčič svojo pot, Karin Planinšek pa še vedno ustvarja podkast Na Tekočem. Kasneje sta šli vsaka svojo pot, saj se je Zala Klopčič odločila za svojo samostojno pot. Karin Planinšek pa še vedno ustvarja podkast Na tekočem. Zala se je odločila, da bo jasno in glasno izražala svoje kritike glede ideologije prebujenstva. To je tudi storila in to tudi redno počne. Njena svobodna volja.Tako nam je predstavila sporno predavanje Milana Brgleza in Erika Valenčiča v Gimnaziji Šentvid, svojo kritiko na serijo Prvič predvajano na RTV Slovenija ter cenzura njenega videoposnetka na portalu Youtube. Zaradi "ene Zale" se je prižgala celotna medijska mašinerija v branjenje "svete ideologije prebujenstva in LGBT".Zali Klopčič(Foto: Youtube)Škandalozno! "Hamas ljubitelj" Boris Vasev ožigosal Zalo Klopčič za rasistko!!Zalo Klopčič je pred dnevi zmotila novica, da bo v novi gledališki predstavi Romeo in Julija igrala vlogo Julije temnopolta igralka. Med drugim je povedala, da jo vedno osupne, kako daleč so pripravljeni iti s temi woke forami. To je to. Se vam zdi njeno izraženo mnenje rasistično?????In koga je zmotil zapis med drugim? Znanega aktivistiščnega woke novinarja in ljubitelja Hamasa Borisa Vaseva. Le ta je s svojimi velikokrat žaljivimi izjavami razburjal podpornike desnice. V preteklosti so bili tudi pozivi, da bi moral zaradi spornih vsebin tvitov zapustiti mesto novinarja na MMC RTV Slovenija. Vendar je Vasev sedaj na varni strani ulice, saj je bil eden izmed ključnih borcev za "#depolitizirano" RTV Slovenija.Vasev je vsebino Zale Klopčič komentiral s sledečimi besedami:"Moje predvidevanje je, da si Zala z rasizmom gradi status, ki ga bo nekoč izkoristila za prodajo čajev a la Džirlo."Resno, Boris Vasev? Zdaj pa smo že rasisti, če se nam ne dopade, da bo glavno vlogo Julije igrala temnopolta igralka? To si upa zapisati novinar, ki slovi kot "ljubitelj" teroristične skupine Hamas! Kdaj se bo enkrat za vselej končala WOKE histerija? Kdaj se bo nehalo označevati vse tiste osebe za ksenofobe, rasiste, šoviniste samo zato, ker povejo kakšno kritično misel o WOKI ideologiji oz. po slovensko ideologija prebujenstva? Umirite konje, wokovci!Luka Perš

Wed, 3. Apr 2024 at 17:54

1795 ogledov

Dokument srbskega Urada za preprečevanje pranje denarja: Med Berishajem in GEN-I Beograd prišlo do suma kaznivih dejanj!
Razkrivamo ključen podatek s strani srbskega urada za preprečevanje pranje denarja o spornin nakazilih srbske podružnice podjetja GEN-I kosovskemu diplomatu Martinu Berishaju. Med drugim piše, da so s pomočjo tujih uradov za preprečevanje pranje denarja ugotovili sum povzročitve kaznivega dejanja. Vendar noben medij ni objavil ključnih podatkov, ki razkriva sporno delovanje Berishaja. Tako je srbski urad za preprečevanje pranje denarja na podlagi vseh podatkov sklenil sledeče. Ugotavljajo, da so s pomočjo tujega organa znotraj organizacije FIU prišli do zaključka, da so bili v obdobju od 12.12.2016 do 27.10.2017 izplačani visoki zneski gotovine v višini 596.150,00 EUR. Sredstva so bila izplačana na podlagi posojilnih pogodb in na podlagi sredstva o izplačilu dobička ustanovitelju podjetja Martinu Berishaju. Kot še razkriva besedilo dokumenta srbskega urada za preprečevanje pranje denarja bilo zabeleženo odplačilo v dokumentu navedenih posojil do Martina Berishaja, čeprav je pogodbeni rok odplačila posojila potekel Berishajeve črnogorske hčerinske družbe MB Consulting doo Podgorica. Vsi zbrani podatki nakazujejo na kazalec suma, da so bila poplačila GEN-I doo Beograd do MB Consulting doo Podgorica z uporabo simulirane (lažne) dokumentacije. S tem pa so po mnenju srbskega urada za preprečevanje pranje denarja nezakonito prikazovali visoke cen stroškov poslovanja pravne osebe z namenom zmanjševanja zneska davčnega dolga. Že večkrat smo poudarili, kakšna je vloga urada za preprečevanje pranje denarja. Njena vloga je predvsem obveščevalna in v primeru sumov kaznivih dejanj posredujejo odgovornim institucijam kot so FURS, NPU itd.. To so tudi storili in posredovali sume kaznivih dejanj tako na FURS kot na NPU. Ker je omrežje akterjev grobarjev slovenskega gospodarstva ugrabilo ključne pozicije v FURS NPU. Ali bo saga o balkanskih poslih GEN-I pod takratnim vodstvom sedanjega predsednika vlade dr. Roberta Goloba dobila epilog? Ste že pozabili na vsa javna razkritja o Ankaranskem-Hrvatinskem hribu, spoštovani državljani? Že slabi dve leti se sprašujemo, kaj počne kraljica postopkov-tožilstvo?V lanskem letu je bil naš medij skoraj dva meseca frontman afere o nepojasnjenih milijonskih nakazilih državnega GEN-I v njihove hčerinske družbe v Srbiji, Bosni in Hercegovini, Albaniji in Kosovu. Po uradnih podatkih na spletni aplikaciji ERAR se je razkrilo, da je v letih 2015 do konca leta 2021 oziroma začetka leta 2022 bilo iz državnega GEN-I nakazanih več kot 80 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja. Že pred meseci pa je Nova24tv razkrila v enem izmed svojih člankov, da so podatki na ERARU napačni! Na laž pa ERAR postavljajo uradni podatki Urada za preprečevanje pranje denarja. Po njihovih uradnih podatkih je GEN-I pod vodstvom aktualnega predsednika vlade dr. Roberta Goloba nakazalo 255 milijonov evrov. V letih 2016 in 2019 se je ugotovila trideset milijonska razlika med podatki na ERARU in Uradom za preprečevanje pranje denarja za GEN-I podružnici v Srbiji in Bosni in Hercegovini.Zdaj pa se je moral tudi eden izmed osrednjih akterjev afere, kosovski diplomat Martin Berishaj, udeležiti zaslišanja pred posebnim tožilstvom v Prištini. Preiskavo proti Berishaju je pred meseci potrdila kosovska Agencija za za preprečevanje korupcije, ki je tudi podala kazensko ovadbo na tožilstvo. Preiskavo pa so potrdili tudi na nižjem tožilstvu v Prištini. V preteklosti pa je o spornih poslih GEN-I na Kosovu ter vlogi kosovskega diplomata Martina Berishaja preiskovala kosovka parlamentarna komisija.Foto: Posnetek zaslona-Nova24tvAli bomo končno izvedeli v Sloveniji, kam je izginilo na desetine milijonov evrov davkoplačevalskega denarja v hčerinskih družbah GEN-I na območju Zahodnega Balkana?Afera je eksplodirala tik pred aprilskimi parlamentarnimi volitvami v Sloveniji v letu 2022. Mi smo je ekskluzivno namignili, PLANET TV pa je bil prvi medij, ki je slovenski javnosti predstavil del dokumentacije o financiranju podjetij Martina Berishaja s strani predvsem srbske podružnice GEN-I Beograd. Podobne dokumente so razkrili tudi v oddaji Tarča, kjer so problematizirali balkanske posle podjetja GEN-I. V tej oddaji je blestel tudi predsednik uprave GEN-I Maks Helbl, dolgoletni vodja pravne službe v GEN-I in tudi soprog generalne sekretarke vlade Monike Helb. Tudi soproga Helbla je bila v preteklosti zaposlena v Gen-I.Med drugim je povedal, da matična družba! nima dostopa do podatkov hčerinskih družb! A pred njim je bil po sklepu sodišča v Krškem za predsednika uprave GEN-I imenovan Igor Koprivnikar, dolgoletna desna roka Roberta Goloba (nekateri ga tudi poimenujejo Golobov mastermind), ki pa je sam zastopnik DVANAJSTIH HČERINSKIH DRUŽB v tujini! Pa verjetno so imeli Golob, Koprivnikar in Helbl vsi pisarno na Dunajski 119 v Ljubljani???? Poleg tega se GEN-I obnaša ves čas kot "država v državi." Afere sploh ne bi bilo, če bi na GEN-I temeljito razložili, kam so izginili na desetine milijonov evrov v hčerinskih družbah v tujini??? Vse kaže, da se bo nekaj premaknilo tudi v Sloveniji. Pred kratkim je Državni svet izglasoval sklep, da mora državni zbor ustanoviti preiskovalno parlamentarno komisijo. Na svetnike so se po poročanju Tarče vrstili "prijateljski klici" "davnih prijateljev", da naj premislijo kako bodo glasovali. V Mladini so šli še dlje ter napisali članek, da je ideja za ustanovitev komisije padla v Slovenskih goricah pri svetniku Davidu Klobasi. Angažirali so tudi stari LDS ORTO KADER, odvetnika Mirka Bandlja, ki bo verjetno uporabil kot odvetnik GEN-I vsa pravna sredstva, da do ustanovitve komisije ne pride. Sam je večkrat ponovil "pravljico", da je bil GEN-I večino časa zasebna družba! Spoštovani Mirko Bandelj, kako je lahko družba zasebna, če jo je USTANOVILA DRŽAVA! Verjetno bo končno odločitev o ustanovitvi komisije sprejelo Ustavno sodišče. Vsaj tako se je dalo med vrsticami razbrati naslednje korake Bandlja.Foto: Prava.siRazkrivamo ključni del dokumentacije srbskega urada za preprečevanje pranje denarja, da je prišlo med poslovanjem Berishaja in Gen-i Beograd do sumov kaznivih dejanj!Različni mediji Zahodnega Balkana so razkrili delček mozaika zgodbe o delovanju GEN-I na tem območju. Tako smo v našem mediju januarja 2023 zgodbo zložili v smiselno celoto v članku z naslovom FOLLOW THE MONEY: Kako so iz slovenskega GEN-I plačali Martina Berishaja! Kam je poniknilo skoraj 100 milijonov evrov?!. Zdaj pa smo ugotovili, da se del pomembne dokumentacije še ni predstavil slovenski javnosti. V naše uredništvo smo tako pridobili dokumente srbskega urada za preprečevanje pranje denarja, kjer se jasno nakazuje na sum povzročenih kaznivih dejanj.Med drugim v njem tudi piše, da je srbski urad za preprečevanje pranje denarja v izmenjavi s tujimi uradi za preprečevanje pranje denarja združeni na evropski ravni v organizacijo Financial Inteligent Units-FIU. Tako so pridobili informacije o Berishajevi hčerinski družbi MB Consulting . Sporni sta se jim zdeli transakciji z dne šestega in sedemnajstega junija 2020 v višini 72.019,00 EUR nakazani s strani družbe GEN-I Beograd. V nadaljevanju dokumenta se ponavljajo razkriti podatki s Tarče in Planet TV. Vendar noben medij ni objavil ključnih podatkov, ki razkriva sporno delovanje Berishaja. Tako je srbski urad za preprečevanje pranje denarja na podlagi vseh podatkov sklenil sledeče. Ugotavljajo, da so s pomočjo tujega organa znotraj organizacije FIU prišli do zaključka, da so bili v obdobju od 12.12.2016 do 27.10.2017 izplačani visoki zneski gotovine v višini 596.150,00 EUR. Sredstva so bila izplačana na podlagi posojilnih pogodb in na podlagi sredstva o izplačilu dobička ustanovitelju podjetja Martinu Berishaju. Kot še razkriva besedilo dokumenta srbskega urada za preprečevanje pranje denarja bilo zabeleženo odplačilo v dokumentu navedenih posojil do Martina Berishaja, čeprav je pogodbeni rok odplačila posojila potekel Berishajeve črnogorske hčerinske družbe MB Consulting doo Podgorica.Vsi zbrani podatki nakazujejo na kazalec suma, da so bila poplačila GEN-I doo Beograd do MB Consulting doo Podgorica z uporabo simulirane (lažne) dokumentacije. S tem pa so po mnenju srbskega urada za preprečevanje pranje denarja nezakonito prikazovali visoke cen stroškov poslovanja pravne osebe z namenom zmanjševanja zneska davčnega dolga.Že večkrat smo poudarili, kakšna je vloga urada za preprečevanje pranje denarja. Njena vloga je predvsem obveščevalna in v primeru sumov kaznivih dejanj posredujejo odgovornim institucijam kot so FURS, NPU itd.. To so tudi storili in posredovali sume kaznivih dejanj tako na FURS kot na NPU. Ker je omrežje akterjev grobarjev slovenskega gospodarstva ugrabilo ključne pozicije v FURS NPU. Ali bo saga o balkanskih poslih GEN-I pod takratnim vodstvom sedanjega predsednika vlade dr. Roberta Goloba dobila epilog? Ste že pozabili na vsa javna razkritja o Ankaranskem-Hrvatinskem hribu, spoštovani državljani? Že slabi dve leti se sprašujemo, kaj počne kraljica postopkov-tožilstvo?Luka Perš
Teme
organi Pravosodno Pregona slovenski AnikaVrabecBožič VesnaVukovič Necenzurirano TomažModic BorutJamnik obalnigrobarji

Zadnji komentarji

viktor hajsinger :

3.3.2024 08:48

Da, da...

Prijatelji

NAJBOLJ OBISKANO

PODRTIJA IN GOLOBOV WATERGATE: Ugrabitev UPPD???, zloraba FURS???, curljanje tajnih podatkov v medij Necenzurirano???